printlogo


کد خبر: 174204تاریخ: 1396/1/28 00:00
رونمایی از چند هدف منصوریان در نقل‌وانتقالات
دورخیز برای قهرمانی فصل بعد

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با صبای قم اعلام کرد استقلال با 2 بازیکن برای فصل آینده تکمیل خواهد شد. رضا افتخاری و علیرضا منصوریان در اظهارنظری مشترک از 2 خرید احتمالی استقلال برای فصل بعد پرده‌برداری کردند البته اعلام کردند این تیم احتمالا 2 خرید دیگر نیز خواهد داشت. جباروف و چشمی 2 خرید اصلی استقلال هستند که آبی‌ها از حضور آنها مطمئن هستند اما منصوریان 2 خرید قطعی دیگر نیز برای فصل آینده دارد. سرمربی آبی‌ها با توجه به سن حیدری و مصدومیت‌های مداوم غفوری به دنبال یک مدافع راست است و در این میان مهدی شیری گزینه اول او برای حضور در استقلال است. شیری در دوران حضور در نفت تهران نیز با منصوریان همکاری کرده بود و حالا سرمربی استقلال قصد دارد این بازیکن را از پیکان به جمع آبی‌ها بیاورد. شیری با پیکان در ابتدای فصل قرارداد یک ساله امضا کرد و مشکلی برای حضور در استقلال ندارد تا این بازیکن گزینه اصلی منصوریان برای لیگ هفدهم در استقلال باشد. سمت چپ دفاع استقلال دیگر پاشنه آشیل این تیم در لیگ شانزدهم بود. مگویان، زکی‌پور، میثم مجیدی و یعقوب کریمی در این پست به میدان رفتند و جز زکی‌پور جوان دیگر گزینه‌ها نتوانستند رضایت منصوریان را جلب کنند. سرمربی استقلال به دنبال گزینه‌ای برای فعال کردن سمت چپ دفاع استقلال است و مانند نیم‌فصل لیگ برتر به دنبال گزینه قبلی خود یعنی مهرداد قنبری رفته است. قنبری در نیم‌فصل مذاکراتی با استقلال انجام داد اما مسؤولان ذوب‌آهن رضایتنامه این بازیکن را صادر نکردند و در بیانیه‌ای علیه او و استقلال موضع‌گیری کردند. پس از این اتفاقات قنبری کمتر فرصت حضور در ترکیب ذوب‌آهن را پیدا کرد تا درخشان‌مهر جوان توسط حسینی معرفی شود. با این وجود اما منصوریان همچنان به جذب این بازیکن علاقه دارد و قنبری دومین و آخرین گزینه برای تکمیل لیست
منصوریان است.
دوئل سرخابی‌ها بر سر این بازیکن
هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب ستاره سابق استقلال خوزستان هستند. با نهایی شدن قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر و نزدیک شدن به پایان فصل طبیعی است که از همین الان بازار نقل‌وانتقالات داغ شود و باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب چهره‌های جدیدی باشند. پرسپولیس با وجود اینکه قهرمانی را خیلی زود به دست آورد اما یکی از تیم‌هایی است که به تغییرات اساسی نیاز دارد و اما از طرف دیگر هم استقلال با منصوریان در نیم‌فصل دوم بسیار خوب نتیجه گرفت و هواداران خود را امیدوار کرد. طبیعی است که آبی‌های پایتخت به دنبال قهرمانی در فصل بعد باشند و برای رسیدن به این هدف خود به دنبال تغییرات در تابستان هستند. رحیم زهیوی، بازیکنی است که هم مورد توجه استقلال است و هم  پرسپولیس به دنبال جذب او است و به نظر می‌رسد هر دو باشگاه بزرگ پایتخت به او پیشنهاد داده‌اند و به دنبال جذب این مهاجم آماده هستند. زهیوی بعد از درخشش در استقلال خوزستان راهی لیگ ستارگان قطر شد. او در الشحانیه نتوانست انتظارات را برآورده کند و با سقوط این تیم به لیگ دسته یک قطر به احتمال خیلی زیاد به فوتبال ایران باز خواهد گشت و پیراهن یکی از 2 تیم بزرگ پایتخت را بر تن می‌کند.
نخستین اشتباه از هافبکی که منصوریان او را دوست دارد
امید نورافکن، هافبک جوان تیم استقلال بعد از 3 بازی سکو و نیمکت‌نشینی، بار دیگر به ترکیب ثابت تیمش راه یافت. هافبک جوان تیم استقلال بعد از 3 هفته نیمکت‌نشینی که به دلیل تنبیه انضباطی شامل حال او شده بود، در دیدار مقابل صبا این فرصت را یافت تا بار دیگر به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان برود اما این بازیکن در همان نیمه نخست بازی مرتکب یک اشتباه بزرگ شد که این اشتباه گل صبای قم را در پی داشت. اشتباهی که هافبک ۲۰ ساله آبی‌پوشان در این بازی کرد، نخستین اشتباه بزرگ وی در فصل جاری بود. این در حالی است که نظیر این اشتباهات در بازی‌های گذشته از برخی هافبک‌های استقلال بیشتر دیده می‌شد. هافبک جوان آبی‌پوشان که اخیرا توسط منصوریان مورد تنبیه انضباطی قرار گرفت، بازیکنی است که بشدت مورد علاقه سرمربی آبی‌ها هم قرار دارد. منصوریان به آینده این بازیکن امید زیادی دارد و معتقد است نورافکن در نهایت طی 2 سال آینده به تیم‌های تراز اول اروپا راه پیدا می‌کند و می‌تواند بهترین شماره «۶» فوتبال ایران باشد. تعویض نورافکن در نیمه دوم هم هیچ ارتباطی به اشتباه این بازیکن نداشت و منصوریان صرفا به منظور تغییر تاکتیک و اضافه کردن بر بار تهاجمی تیمش مجتبی حقدوست را به جای این بازیکن به میدان فرستاد.
 


Page Generated in 0/0079 sec