printlogo


کد خبر: 174232تاریخ: 1396/1/29 00:00
اخبار

انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت اجناس و اقلام مورد نیاز مردم
یکی از مراجع تقلید گفت: امروز شاهد افزایش چشمگیر قیمت اجناس و اقلام مورد نیاز مردم هستیم و اکثر مردم ما با مشکل مواجه شده‌اند و در اقتصاد کشور مشکلات فراوانی وجود دارد که نیاز است برطرف شود. به گزارش فارس، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی در دیدار برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم به امنیت، عدالت و فراوانی نعمت نیاز دارند، گفت: مسؤولان در جامعه باید تلاش کنند که این سه نیاز مردم را قبل از دیگر موارد رفع کنند. وی با تاکید بر اینکه مسؤولان وظیفه دارند مشکلات را شناخته و برای حل آنها فکر کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی محکمات، متشابهات و شاخص‌هایی دارد که همه وظیفه دارند این شاخص‌ها را حفظ کنند. آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: خداوند می‌فرماید که آنچه به شما دادیم محکم نگه دارید و ما نیز وظیفه داریم با قدرت از این انقلاب اسلامی صیانت کنیم. این حکومت و نظام مردم‌سالاری است و تمام این مردم خون دادند و شهید دادند تا انقلاب به ثمر نشست و ما در برابر آنها مسؤولیت فراوانی داریم. این مرجع تقلید ادامه داد: امروز شاهد افزایش چشمگیر قیمت اجناس و اقلام مورد نیاز مردم هستیم و اکثر مردم ما با مشکل مواجه شده‌اند و در اقتصاد کشور مشکلات فراوانی وجود دارد که نیاز است برطرف شود. آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی اظهار کرد: ما شما را وکیل و معتمد مردم می‌دانیم و هر مساله‌ای که نیاز است آمادگی داریم وارد میدان شده و در راستای رفع آن بکوشیم.

دولت در دوقطبی‌سازی حرفه‌ای و در حل مشکلات ناتوان است
مهرداد بذرپاش گفت: دولت برای اثبات خود، دوقطبی کردن جامعه را خوب بلد است. کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند. عضو هیات رئیسه مجلس نهم در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه اظهار کرد: همانطور که باید برای ماندن در صحنه براساس تکلیف عمل کرد، باید برای نبودن هم براساس تکلیف عمل کرد اگرنه مصداق خسرالدنیا و الاخره خواهیم بود. وی افزود: باید جریان مؤمن، آگاه و متخصص برای حل مشکلات وسط صحنه باشند. کنار نشستن و ایراد گرفتن نه هنر است و نه خیلی فضیلت دارد. بذرپاش ادامه داد: عده‌ای که به خاطر انقلاب آبرویی دارند، فکر  می‌کنند این آبرو اگر برای دین و اعتقادات هزینه نشود، این آبرو شفیع‌شان در آن دنیا خواهد بود. اگر ما آبرویی داریم فقط باید برای دین و اعتقادات و خدمت به مردم هزینه شود اگرنه ذره‌ای ارزش ندارد. عده‌ای حفظ آبرو را در کنار کشیدن جست‌وجو می‌کنند و جزء حزب قاعدین شده‌اند. وی تصریح کرد: امروز انقلاب در آستانه 40 سالگی است. ما همه باید کمک کنیم مدیریت کشور از این وضع نجات یابد و اصلاح شود اگرنه قطعاً نمی‌توانیم پاسخگوی تاریخ باشیم. بذرپاش تاکید کرد: این دولت برای اثبات خود فقط دوقطبی کردن جامعه را خوب بلد است و استادان عملیات روانی در این دولت جمعند. کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند.

حضور ظریف در افتتاح پروژه‌های  پارس جنوبی انتخاباتی نبود
سخنگوی وزارت امور خارجه حضور ظریف در مراسم افتتاح فازهای پارس جنوبی را انتخاباتی ندانست و گفت: هر سازندگی و تولید و اقدامی در هر جای دنیا صورت می‌گیرد شما می‌توانید بگویید تبلیغاتی بوده است. بهرام قاسمی در نشست خبری با خبرنگاران درباره شائبه انتخاباتی بودن حضور ظریف در افتتاح پروژه‌ها در پارس جنوبی گفت: این بستگی به نگاه شما دارد. هر سازندگی و تولید و اقدامی در هر جای دنیا صورت می‌گیرد شما می‌توانید بگویید تبلیغاتی بوده است. یک اتفاق مثبت و بزرگ در کشور اتفاق افتاد و یکی از پروژه‌های تاریخی ما افتتاح شد و امیدواریم آثار پربرکتی را برای کشور و مردم این منطقه به همراه داشته باشد.

 


Page Generated in 0/0073 sec