printlogo


کد خبر: 174248تاریخ: 1396/1/29 00:00
آذربایجان شرقی

 افتتاح پروژه آبرسانی روستای هجران دوست شهرستان کلیبر
همزمان با ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه، مدیرعامل شرکت آبفار استان آذربایجان‌شرقی، مسؤولان استانی و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا و جمعی از اهالی منطقه پروژه آبرسانی روستای هجران دوست شهرستان کلیبر افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، مهندس صمدنژاد، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح این پروژه ضمن اشاره به شعار سال که به نام  «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری شده است، گفـت: در این پروژه احداث منبع بتنی 200 مترمکعبی، 2 دهنه بهسازی چشمه، یک کیلومتر خط انتقال، نیرورسانی به طول 500 متر و 5/2 کیلومتر شبکه داخلی اجرا شده است. وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را بالغ بر 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با افتتاح این پروژه 170 خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر 595 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

بازدید از ادارات گاز بستان‌آباد و سراب
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی در نخستین روز کاری سال 96 ضمن حضور در ادارات گاز شهرستان‌های بستان‌آباد و سراب از نحوه خدمات‌رسانی به مردم بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، مهندس ولی‌الله دینی، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در نخستین روز کاری سال 96 ضمن حضور در جمع صمیمی کارکنان ادارات گاز شهرستان‌های بستان‌آباد و سراب و تبریک سال نو از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان شهرستان‌های یادشده در سال گذشته تقدیر کرد. براساس این گزارش، مهندس دینی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی علاوه بر گفت و شنود صمیمی با کارکنان، از نحوه خدمات‌رسانی به مردم بازدید و ادامه نهضت خدمات‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد شرکت را مورد تاکید قرار داد.
 


Page Generated in 0/0057 sec