printlogo


کد خبر: 174262تاریخ: 1396/1/29 00:00
اخبار

کسر امتیاز  هیچ باشگاهی را تهدید نمی‌کند
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد فعلا خطر کسر امتیاز هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی را تهدید نمی‌کند اما ممکن است این اتفاق در آینده بیفتد. مهدی تاج با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه‌های بدهکار می‌توانند بازیکنان خارجی جذب کنند، گفت: جذب بازیکنان خارجی مستلزم این است که باشگاه‌ها بتوانند پرونده‌های باز در فیفا را ببندند. وی افزود: این موضوع تنها درباره پرسپولیس و استقلال نیست و چند باشگاه دیگر هم با این مشکل مواجه هستند. خوشبختانه باشگاه‌ها دارند در این زمینه تلاش می‌کنند. باشگاه‌ها در این زمینه مسؤولیت مستقیم دارند و در این شرایط جذب بازیکن خارجی عقلانی نیست. رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه فعلا کسر امتیاز هیچ‌کدام از باشگاه‌های ما را تهدید نمی‌کند. به دنبال این هستیم که وضعیت‌مان را در فیفا روشن‌تر کنیم. مهدی تاج درباره تغییر زمان دیدار پرسپولیس و پدیده گفت: این بازی حساسیت زیادی نداشت و چون پرسپولیس باید روز پنجشنبه می‌رفت برای بازی با الهلال ما دیدار پرسپولیس و پدیده را به روز چهارشنبه منتقل کردیم.

دلیل مرگ هوادار آرژانتینی مشخص شد
دلیل پرت کردن و کشتن هوادار آرژانتینی پس از صحبت‌های پدرش آشکار شد. ‌به نقل از مارکا، بامداد یکشنبه دیدار تیم‌های بلگرانو و تایرس در لیگ آرژانتین با حادثه همراه شد. بین 2 نیمه بازی این دو تیم همشهری، گروهی از هواداران بلگرانو یک جوان به نام «امانوئل بالبو» را از سکوها به پایین پرت کردند که این موضوع باعث آسیب‌دیدگی‌ شدید هوادار جوان شد. پلیس آرژانتین وارد عمل شد و او را به بیمارستان انتقال داد اما این هوادار که ضربه مغزی شده بود،‌ جانش را از دست داد. ابتدا به نظر می‌رسید او به علت طرفدار بودن تیم همشهری با چنین حادثه‌ای روبه‌رو شده است اما مصاحبه پدر او با شبکه ۳ محلی، همه چیز را آشکار کرد. پدر امانوئل در این‌باره گفت‌: این حادثه از جایی شروع شد که 4 سال پیش یکی از پسرانم را به قتل رساندند. امانوئل که برای تماشای داربی به ورزشگاه رفته بود، یکی از قاتلان به نام اسکار گومس را در ورزشگاه دید و او را شناخت. قاتل فرزندم به همراه دوستانش شروع به کتک زدن فرزندم کردند و او را تا جایی که توانستند زدند. سپس گومس به دوستانش گفت‌: او یک خائن (هوادار تیم تایرس) است، او را به پایین پرتاب کنید. هواداران خشمگین نیز او را از سکو به پایین پرت کردند.

بازیکنان دورتموند تنها یک ثانیه با مرگ فاصله داشتند
روزنامه سرشناس آلمانی فاش کرد بازیکنان دورتموند شب قبل از بازی با موناکو تنها یک ثانیه با یک فاجعه فاصله داشتند. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از روزنامه بیلد، سه‌شنبه هفته قبل برای کاروان تیم فوتبال بروسیا دورتموند که خود را آماده دیدار حساس برابر موناکو در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کرد، اتفاق بسیار تلخی افتاد. 3 بمب در نزدیکی اتوبوس بازیکنان دورتموند که به طرف ورزشگاه می‌رفت منفجر شد که در نتیجه‌ آن، مارک بارترا (مدافع زنبورها) بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد. یک کارشناس جنایی در گفت‌وگویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت تاکید کرد اگر آن 3 بمب یک ثانیه زودتر منفجر می‌شدند ممکن بود چند بازیکن دورتموند جان خود را از دست بدهند و یک حادثه بسیار تلخ فوتبال آلمان را فرا گیرد. دیدار دورتموند و موناکو بعد از این حادثه تروریستی یک روز عقب افتاد و در نهایت این موناکو بود که توانست با نتیجه 3 بر 2 بازی را به سود خود به پایان رساند تا به صعود به دور بعد امیدوار شود.

آشوب هواداران  باعث لغو دیدار لیون و باستیا شد
طرفداران باستیا با حمله به بازیکنان لیون باعث لغو دیدار 2 تیم شدند. به نقل از آ.اس، تیم‌های لیون و باستیا قرار بود عصر یکشنبه در لیگ فرانسه به مصاف هم بروند که هواداران باستیا مانع از آن شدند. نزدیک به 50 طرفدار این تیم زمانی که بازیکنان لیون در حال گرم کردن بودند به آنها حمله کردند و تا تونل ورزشگاه بازیکنان را دنبال کردند. به همین خاطر بازی با یک ساعت تاخیر برگزار شد. زمانی که نیمه نخست با نتیجه بدون گل پایان یافت دوباره هواداران باستیا به بازیکنان لیون و نیروهای امنیتی حمله‌ور شدند و تا تونل پیش رفتند. این اتفاق در نهایت به لغو بازی منجر شد.
 


Page Generated in 0/0070 sec