printlogo


کد خبر: 174298تاریخ: 1396/1/30 00:00
اخبار

۱۰ تا ۱۴ساله‌هایی که دنبال کار هستند در دولت روحانی 2 برابر شدند
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: تعداد ۱۰ تا ۱۴ ساله‌هایی که به دنبال کار هستند در دولت آقای روحانی 2 برابر شده است. علیرضا زاکانی در کانال تلگرامی خود نوشت: گزارش رسمی بانک مرکزی حاکی از افزایش نرخ بیکاری جمعیت ۱۰ تا ۱۴ ساله از 9/6 درصد در سال ۹۲ به 5/12 درصد در پاییز ۹۵ است. زاکانی نوشت: این ارقام یعنی در دولت آقای روحانی تعداد خانواده‌هایی که به سبب تنگی معیشت، فرزندان ۱۰ تا ۱۴ ساله خود را به دنبال کار فرستاده‌اند و البته موفق به یافتن کار نشده‌اند، 2 برابر شده است.

زنان ایرانی را در فرودگاه تفلیس «برهنه» کردند
نماینده آستارا در مجلس گفت: غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأعام برهنه کرده‌اند. به گزارش تسنیم، ولی داداشی دیروز در صحن علنی مجلس در اخطاری گفت: زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأعام برهنه کرده‌اند. وی افزود: غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ تا چه زمانی برای برخورد خصومت‌آمیز برخی دولت‌ها با شهروندان‌مان انفعالی برخورد کنیم.  نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی از دستگاه سیاست خارجی کشور خواست این موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به مجلس ارائه دهند.  مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پی این اخطار خطاب به داداشی گفت: اگر مدرکی در این باره در اختیار دارید ارائه دهید تا به نماینده وزارت امور خارجه که در مجلس حضور دارد تحویل شود و پیگیری کند.

کاخ سفید تشدید تحریم‌ها علیه ایران را بررسی می‌کند
منابعی در کاخ سفید اعلام کرده‌اند دولت آمریکا در حال بررسی تشدید تحریم‌ها بویژه در زمینه اقتصادی علیه ایران است. به گزارش تسنیم به نقل از «تاس»، منابعی در کاخ سفید اعلام کرده‌اند دولت آمریکا احتمال تشدید تحریم‌ها علیه تهران را با هدف وادار کردن آن به اجرای تعهداتش در چارچوب توافق هسته‌ای، بررسی می‌کند. مجله «فارین‌پالیسی» آمریکا به نقل از منابعی گزارش داد دولت آمریکا «آماده تقویت محدودیت‌ها» علیه ایران است و برای استفاده از ابزارها و روش‌های قاطع‌تر طرح‌ریزی می‌کند. این منابع خاطرنشان کردند گسترش تحریم‌های آمریکا و اعمال محدودیت‌ها بر اقتصاد ایران جزو گزینه‌هایی است که آمریکا در حال بررسی علیه ایران است. فارین‌پالیسی در عین حال خاطرنشان کرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تاکنون درباره این موضوع تصمیم نگرفته است ولی این منابع تایید کردند برخی تصمیمات در این‌باره بزودی اتخاذ خواهد شد.

سؤال حاجی‌دلیگانی از وزیر اطلاعات
چگونه اخبار دولتی در اختیار کانال‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: وزیر اطلاعات پاسخ دهد چگونه برخی اخباری که تنها در اختیار نهادهای دولتی است در کمترین زمان در اختیار سایت‌ها و کانال‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد و چه کسانی در این امر دخیل هستند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس گفت: سوال من از وزیر اطلاعات این است: اخباری که مشخص است تنها در اختیار نهادها و دستگاه‌های دولتی است چگونه در کمتر از یک ساعت بعضا در اختیار سایت‌ها و کانال‌های ضدانقلاب همچون آمدنیوز قرار می‌گیرد.وی افزود: باید مشخص شود این اطلاعات از کجا درز می‌کند و چه کسانی در این امر دخیل هستند. آیا وزارت اطلاعات در این‌باره اقدامی صورت داده است؟ در این‌باره گزارش دهد. نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ادامه داد: وزارت اطلاعات آیا این افراد را شناسایی و با آنها برخورد کرده و اگر این کار را انجام داده چگونه این اطلاعات و اخبار محرمانه، همچنان به فوریت در اختیار این سایت قرار می‌گیرد؟
و بعد از انتشار در این سایت، رسانه‌های داخلی ما در جریان آن قرار می‌گیرند. حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: سایت ضد انقلاب آمدنیوز به دنبال اختلاف‌افکنی در کشور است و در حالی که در قبال بخشی از دولت هیچ موضعی نداشته و سکوت اختیار می‌کند، بخش دیگری از جامعه را که عموما افکار انقلابی دارند مورد هدف قرار می‌دهد، به مقدسات ما اهانت می‌کند و به مسؤولان عالیرتبه کشور مرتبا حمله می‌کند.

 


Page Generated in 0/0056 sec