printlogo


کد خبر: 174309تاریخ: 1396/1/30 00:00
سازمان پزشکی قانونی خبر داد
تحویل جسد 40 نفر از قربانیان سیل اخیر

پزشکی قانونی اعلام کرد: با شناسایی و تعیین هویت 4 جسد دیگر حادثه سیل آذرشهر، شمار اجساد شناسایی شده توسط پزشکی قانونی استان‌های آذربایجان‌شرقی و کردستان به ۴۰ تن رسید.
به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، اسامی 4 جسدی که به پزشکی قانونی آذرشهر منتقل و شناسایی شدند به شرح زیر است: ۱- نورس محمدولی‌پور ۲- اکبر محمدولی‌پور ۳- هاجر سعیدی ۴- امیرعلی حنیفی.
براساس این گزارش، در جریان سیل اخیر طبق تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها، یک نوجوان دوچرخه‌سوار نیز در استان آذربایجان غربی گرفتار سیلاب شد که بنا به گزارش‌ها جسد وی همچنان مفقود است و به پزشکی قانونی این استان ارجاع نشده است.
سیلاب از روز ۲۵ فروردین، استان‌های یادشده را فراگرفت که این حادثه موجب بروز خسارات جانی و مالی به شماری از هموطنان در این استان‌ها شد که مراغه، چاراویماق، هریس و بستان‌آباد از جمله این شهرستان‌ها به شمار می‌آید.  شهرستان‌های ورزقان، شبستر، تبریز، عجب‌شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز و زنجان از دیگر مناطقی به شمار می‌آیند که در سیلاب اخیر خسارت دیده‌اند.
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر روز دوشنبه اعلام کرد ۴۰ نفر جان خود را در سیل اخیر مناطق شمال غرب و غرب کشور از دست داده و ۶ نفر مفقود شده‌اند.


Page Generated in 0/0065 sec