printlogo


کد خبر: 174312تاریخ: 1396/1/30 00:00
در دهمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی صورت گرفت
شهرداری تهران، سازمان برتر به انتخاب مردم

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از انتخاب شهرداری پایتخت به عنوان سازمان برتر در دهمین جشنواره خدمات‌رسانی و پاسخگویی خبر داد.
به گزارش تسنیم، آرش ظفری با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی اظهار کرد: در این جشنواره هرساله با نظر مردم، برترین سازمان‌ها از حیث پاسخگویی و خدمت‌رسانی به شهروندان انتخاب می‌شوند. شهرداری تهران در دهمین دوره از این جشنواره که روز گذشته برگزار شد به پاس تلاش‌های خود در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات شهروندان موفق به کسب تندیس جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی شد.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری همواره خود را موظف به رسیدگی به امور و مشکلات شهروندان و رفع آنها می‌داند، عنوان کرد: شهرداری تهران تمام تلاش خود را می‌کند تا از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها برای ارتباط هرچه بهتر با شهروندان، شنیدن صدای مردم، پاسخگویی، رفع و پیگیری مشکلات آنان بهره ببرد.
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری موضوع پاسخگویی به شهروندان با راه‌اندازی 2 سامانه 137 و 1888 بیش از هر زمان دیگری در رأس امور قرار گرفت و شهروندان به طور ملموس شاهد تغییر رویه در راستای توجه به خواست‌ها و نیازهای مردم طی دوره اخیر مدیریت شهری بوده‌اند.


Page Generated in 0/0064 sec