printlogo


کد خبر: 174328تاریخ: 1396/1/30 00:00
رویدادها

کارن همایونفر آهنگساز «سر دلبران» شد
موسیقی متن جدیدترین سریال محمدحسین لطیفی به کارن همایونفر سپرده شد. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج، همزمان با ادامه تصویربرداری سریال سر دلبران، کارن همایونفر نیز ساخت موسیقی متن این سریال را آغاز کرد. کارن همایونفر که سابقه همکاری با محمدحسین لطیفی را در سریال‌های «تنهایی لیلا»، «همسایه‌ها» و «نردبام آسمان» دارد، این بار نیز در سریال سر دلبران، کار ساخت موسیقی متن را آغاز کرده است. سریال سر دلبران که این روزها تصویربرداری و تدوین همزمان را در شهر یزد می‌گذراند، قرار است در ماه مبارک رمضان از سیمای ملی پخش شود. گفتنی است کارن همایونفر ساخت موسیقی‌های آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی نظیر «بادیگارد»، «رخ دیوانه»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «سن پطرزبورگ»، «تنهایی لیلا»، «همسایه‌ها» و... را بر عهده داشته و پیش از این برنده 2 سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در ادوار جشنواره فیلم فجر شده است.

بازیگر رگ خواب:
هنوز شوکه‌ام چرا کاندیدای سیمرغ نشدم
بازیگر فیلم «به رنگ ارغوان» گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با گروه داشتم برنامه‌ریزی‌هایی برای اکران فیلم «رگ خواب» بعد از ماه مبارک رمضان شده و به احتمال فراوان اگر مشکلی پیش نیاید «عید فطر» اکران خواهد شد. به گزارش میزان، کورش تهامی بازی در کنار لیلا حاتمی را متفاوت خواند و تصریح کرد: بازی در کنار خانم حاتمی جالب و شگفت‌انگیز است. به نظر من لیلا حاتمی بازیگری است که به‌خوبی نقش را شناخته و با مخاطب ارتباط درستی برقرار می‌کند. خوشبختانه وی برای بازی در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد که به نظر من کاملاً حق‌شان بود و این نقش یکی از ماندگارترین بازی‌ها خانم حاتمی خواهد بود. وی با ابراز تعجب نسبت به کاندیدا نشدن خود در جشنواره فجر گذشته اعلام کرد: نمی‌گویم بازی من در این فیلم چنین و چنان بود و قصد تعریف ندارم اما اعتقاد دارم بازی من در «رگ خواب» متفاوت‌ترین و سخت‌ترین تجربه‌ام در عرصه بازیگری و البته بهترین آنها بوده است. این اتفاق علاوه بر تلاش خودم، به گروه و کار فوق‌العاده آقای نعمت‌الله بازمی‌گردد. تهامی در همین راستا ادامه داد: جالب است بدانید هنوز هم شوکه‌ام که چرا برای بازی در این فیلم کاندیدای بازیگری مرد نشده‌ام. این فقط حرف خودم نیست و هرکس مرا می‌بیند  نخستین سوالش این است که چرا این اتفاق نیفتاد، برای خودم هم هنوز این سوال وجود دارد. با این وجود خوشحالم که این فیلم از استقبال خوبی برخوردار شده و اتفاقات خوبی برای من افتاد.

هادی حجازی‌فر در «نفس»
بازیگر ماجرای نیمروز درباره حضور خود در سریال تلویزیونی «نفس» گفت: من روزهای پایانی ضبط به تیم اضافه شدم. اطلاع دقیقی از زمان پخش ندارم اما تا جایی که شنیده‌ام قرار بر پخش سریال نفس در ماه مبارک رمضان است. هادی حجازی‌فر افزود: من همواره از کار خوب چه در مدیوم سینما و چه در مدیوم تلویزیون استقبال می‌کنم و این کار را هم به علت کیفیت بالای این سریال قبول کردم. بازیگر ماجرای نیمروز درباره دلیل بازی در نفس تاکید کرد: این سریال فیلمنامه بسیار خوبی دارد. در ابتدای مذاکرات نظرم برای بازی در سریال نفس منفی بود اما اصرار دوستان باعث شد تا خوشبختانه فیلمنامه را بخوانم و فیلمنامه تا جایی گیرا بود که من 800 صفحه را مثل رمان طی 2 روز خواندم. وی با اشاره به فضای حرفه‌ای پشت صحنه این سریال افزود: فضای کار با حضور جلیل سامان بی‌نهایت حرفه‌ای ساخته شده و شما اصلاً متوجه نمی‌شوید این صحنه مربوط به ساخت یک سریال است. به همین دلیل من بازی در نقشی کوتاه، البته بسیار مهم در سریال را پذیرفتم.

هفته ضعیف  اکران نوروزی
هفته چهارم اکران نوروزی با کاهش مخاطب مواجه شد و این کاهش حضور مخاطب در سالن‌های سینما ادامه‌دار شده است. این هفته با کاهش حدود 160 هزار نفری مواجه شدیم. به گزارش فارس، در هفته چهارم همچنان کاهش مخاطب سینما را شاهد هستیم. در این هفته مانند هفته گذشته با کاهش 158 هزار و 121 نفر مواجه بودیم. این در حالی است که فروش فیلم‌ها در هفته چهارم با افزایش حدود 680 میلیونی مواجه بود. این میزان کاهش مخاطب نگرانی کارشناسان را در پی دارد؛ باید دید اکران دوم نوروزی چگونه می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.
 


Page Generated in 0/0148 sec