printlogo


کد خبر: 174333تاریخ: 1396/1/30 00:00
اخبار

شهردار سابق کرج معاون جدید وزارت ورزش
مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان روز سه‌شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و سیدعلی آقازاده، شهردار سابق کرج با حضور سلطانی‌فر، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی شد. این سومین تغییر در معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان است و پیش از این، تغییر در 2 معاونت قهرمانی و ورزش بانوان از تغییراتی بوده که از زمان حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش به‌وجود آمده است.

خادم به عنوان نماینده اتحادیه جهانی به باکو می‌رود
رسول خادم به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی بر رقابت‌های این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی نظارت خواهد داشت. چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه در شهر باکوی آذربایجان برگزار می‌شود. رسول خادم، عضو هیات‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، به عنوان نماینده این اتحادیه در سالن مسابقات کشتی این بازی‌ها که روزهای ۲۷ اردیبهشت تا اول خردادماه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. خادم چندی پیش نیز به باکو سفر کرد و از امکانات این شهر برای میزبانی چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی بازدید به عمل آورد.

اینتر بابت ۵ سال ۵۰ میلیون یورو به سیمئونه می‌دهد
یک گزارش منتشر شده از بودجه کلان اینترمیلان ایتالیا برای همکاری با مربی اتلتیکومادرید خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، اینتری‌ها از مدت‌ها قبل نشان دادند به همکاری با دیگو سیمئونه بسیار علاقه‌مند هستند. این مربی آرژانتینی 46 ساله از سال 1996 تا 1999 به عنوان بازیکن با تیم میلانی همکاری کرد و حالا برای پست سرمربیگری مد نظر است. مطبوعات آلمان به نقل از یکسری منابع ایتالیایی دیروز گزارش کردند راه‌راه‌پوشان اینتر برای همکاری 5 ساله با وی حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو خواهند بود. به این ترتیب او در صورت نقل مکان به ایتالیا و برعهده گرفتن پست سرمربیگری اینتر، سالانه 10 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. سیمئونه تا سال 2018 با اتلتیکو قرارداد دارد.

جزئیات تازه از ماجرای انفجارهای هفته پیش بازی دورتموند- موناکو
یک هفته بعد از اتفاق حمله به اتوبوس حامل بازیکنان بروسیا دورتموند، جزئیات تازه‌ای از این رویداد تلخ فاش شد. در حالی که از بازی رفت تیم‌های بروسیا دورتموند و موناکو یک هفته گذشته، اخبار تازه‌تری درباره اتفاق ناگوار قبل از این رویارویی انتشار یافت. یک هفته قبل وقتی قرار بود بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک انجام شود، هنگام عزیمت تیم آلمانی، در نزدیکی اتوبوس آنان 3 انفجار صورت گرفت که حتی منجر به مصدومیت دست مارک بارترا و انجام عمل جراحی وی شد. مطابق اعلام روزنامه ولت‌ام زون‌تاگ، بعد از آنکه این ماجرا رخ داد، پلیس احتمال می‌داد انفجارها با موادی بوده که در ارتش آلمان مورد استفاده قرار گرفته است اما تحقیقات دامنه‌دار پلیس، این تردید را از بین برد و مشخص کرد چنین نبوده است. همچنین در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده این ماجرا حاصل کار گروهی نبوده و احتمالا یکی، دو نفر آن را انجام داده‌اند.

برد اشتباهی دختران والیبالیست ایران در اسلوونی!
نتیجه‌ دیدار تیم‌ ‌ملی والیبال بانوان امیدهای ایران با آذربایجان اشتباه اعلام شد! به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ملی والیبال بانوان امیدهای ایران در حال‌ حاضر در اردوی تدارکاتی اسلوونی بسر می‌برد. این تیم در چهارمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم‌ملی آذربایجان رفت. اتفاق جالب اعلام نتیجه‌ این بازی این بود که فدراسیون والیبال این بازی را 3 بر صفر به نفع ملی‌پوشان ایران اعلام کرد و حتی از آن به عنوان یک اتفاق بزرگ یاد کرد اما صبح دیروز (سه‌شنبه) فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد نتیجه‌ این دیدار به اشتباه از سوی این فدراسیون اعلام شده است و در اصل تیم‌ملی ایران 3 بر صفر بازنده این دیدار بوده است. فدراسیون والیبال در این‌باره اعلام کرد: فدراسیون والیبال از اشتباه پیش آمده در اطلاع رسانی این مسابقه که به علت مشکلات ارتباطی و اینترنتی بوده است، از مخاطبان و جامعه بزرگ والیبال عذرخواهی به عمل می‌آورد.
 


Page Generated in 0/0265 sec