printlogo


کد خبر: 174361تاریخ: 1396/1/31 00:00
انتخابات

دولت  علاقه و توان کار کردن ندارد
داوطلب انتخابات ریاست‌ جمهوری می‌گوید دولت یازدهم در 4 سال گذشته نشان داده است نه علاقه‌ای به کار کردن دارد و نه توان و اراده‌ای برای کار کردن.  محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: مردم، رئیس‌جمهور و دولتی می‌خواهند که برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز آنها برنامه دقیق و مشخصی داشته باشد و تعهد قطعی بدهد نه اینکه فقط حرف‌ها و شعارهای مبهم و کلی بزند که بعداً بتواند براحتی آنها را انکار کند. وی افزود: وقتی فردی با بیش از 30 سال
سابقه مدیریت اجرایی که به همه تعهداتی که داده پایبند بوده، با قاطعیت اعلام می‌کند بعد از 4 سال درآمد کشور را 2 برابر و نیم می‌کند یا 5 میلیون شغل ایجاد خواهد کرد، مطمئناً سال‌ها مطالعه و برنامه‌ریزی و سابقه مدیریتی پشت این حرف وجود دارد.  شهردار تهران افزود: وقتی قاطعانه و شفاف برنامه و اهداف و تعهدات دولت‌مان را اعلام کنیم، آن وقت 4 سال بعد هم مردم راحت‌تر درباره کارآمدی دولت ما قضاوت خواهند کرد و دیگر نخواهیم توانست وعده‌ها را انکار کنیم و  بگوییم «من نگفتم!»، «کی گفتم؟». قالیباف تصریح کرد: این دولت در 4 سال گذشته نشان داده است نه علاقه‌ای به کار کردن دارد و نه توان و اراده‌ای برای کار کردن. این دولت دیگر چگونه باید ثابت کند علاقه‌ای به کار کردن و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ندارد؟ حتی بسیاری از چهره‌های طرفدار دولت هم گفته‌اند ما هم می‌دانیم این دولت اهل کار کردن نیست اما چون از آقای روحانی بیشتر از سایر کاندیداها خوش‌مان می‌آید، پس شما مردم هم باید به آقای روحانی رای بدهید. چرا باید به دولتی که حتی طرفدارانش هم آن را قبول ندارند، دوباره اعتماد کرد؟

کسی جز وزارت کشور حق اعلام نتیجه انتخابات را ندارد
رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور گفت: به تمام نامزدها تفهیم خواهد شد که کسی جز وزارت کشور به هیچ وجه حق اعلام نتیجه انتخابات را ندارد و در صورت مشاهده این موضوع برخورد قانونی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: درباره تامین امنیت انتخابات از نیمه سال 95 به‌صورت مستمر جلساتی با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، ناجا، وزارت اطلاعات، قوه‌قضائیه و صدا و سیما تشکیل شد تا براساس آن امنیت در فضای مجازی و فضای واقعی مدیریت و برقرار شود. وی ادامه داد: برای بهبود امنیت در انتخابات آینده نیز اطلس امنیتی برای همه استان‌ها تهیه و تدوین شده و در مناطقی که احیانا مستعد برخی آسیب‌ها هستند نیز مراقبت خواهد شد تا بدون کمترین مشکل انتخابات برگزار شود.  رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت: بیش از 260 هزار نیرو به طور مستقیم در تامین امنیت انتخابات نقش دارند. ذوالفقاری در نشست خبری افزود: بخشی از این تعداد از نیروی انتظامی و بخشی هم نیروهای زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح هستند تا انتخابات در فضایی امن، با نشاط و بدون حاشیه برگزار شود.  

«لیست خدمت» ۵ اردیبهشت نهایی می‌شود
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از نهایی شدن لیست خدمت تا اوایل اردیبهشت‌ماه خبر داد. پرویز سروری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین مراحل نهایی شدن لیست خدمت برای شورای شهر تهران اظهار داشت: پنجم یا ششم اردیبهشت‌ماه لیست خدمت نهایی می‌شود، البته این تاریخ هنوز قطعی نیست ولی ما تلاش می‌کنیم تا پنجم یا ششم اردیبهشت‌ماه این لیست نهایی شود. وی تاکید کرد: این لیست به هیچ‌وجه با نگاه سیاسی جمع‌بندی نشده و بشدت هم با هرگونه نگاه سهمیه‌مدارانه در شکل‌گیری این لیست مخالفت شده است. دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تلاش‌مان بر این است که لیستی کارشناسی و مبتنی بر نیازهای شهر تهران جمع‌بندی کنیم، البته گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی با همین نگاه در تلاشند از این لیست حمایت کنند. سروری افزود: لیست خدمت لیستی مبتنی بر تخصص‌های مختلف مدیریت شهری است.


Page Generated in 0/0061 sec