printlogo


کد خبر: 174369تاریخ: 1396/1/31 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان بورس از نهایی شدن اوراق «منفعت» به عنوان یک ابزار مالی اسلامی در کمیته فقهی خبر داد و گفت: سال گذشته موافقت برای انتشار یک میلیارد یورو اوراق قرضه با کره‌جنوبی نهایی شد.
 مشاور سازمان خصوصی‌سازی از ثبت ۵۰۰ هزار شماره حساب بانکی(شبا) برای دریافت سود سهام‌عدالت خبر داد و گفت: مردم تا شهریورماه فرصت دارند شماره خود را اعلام کنند.
 نادر جلالت، عضو شورای ملی زیتون با بیان اینکه مصرف روغن پومیس برای انسان خطرناک است، از مردم خواست از خریدن روغن زیتون‌های قاچاق خودداری کنند.
 مبادلات تجاری اتحادیه اروپایی با ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی ۱۷۱ درصد رشد کرد و به 555/1 میلیارد یورو رسید.
 معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های مختلف را به اجرای بسته‌های رونق تولید و اشتغال در سال ۹۶ مکلف کرد.
 اولیا علی‌بیگی، رئیس هیات‌مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به اینکه خواستار این هستیم که کمیسیون اجتماعی دولت لایحه قانون کار را بازگرداند، گفت: بیش از ۹۵ درصد کارگران دارای قرارداد موقت هستند که با اجرای ماده ۷ مشکل حل می‌شود.
 وزیر نفت کویت گفت، اگر اوپک تصمیم به تمدید توافق کاهش تولید بگیرد، ایران احتمالا اجازه خواهد یافت تولید نفت خود را بدون تغییر در رقم فعلی حفظ کند.
 رئیس‌کل بیمه مرکزی با تشریح شرایط اصلاح صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه گفت: تفکیک حساب‌های بیمه‌های زندگی و غیر زندگی و افشای آن در صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه در حال انجام است.
 سازمان خصوصی‌سازی ۷۷ تخته فرش را روی میز فروش گذاشت اما فروش نرفت.
 به گفته رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور، واردات سیگار در سال گذشته که به میزان 4 میلیارد نخ بوده است نسبت به سال قبلش کاهش ۷۶ درصدی دارد.
 


Page Generated in 0/0056 sec