printlogo


کد خبر: 174410تاریخ: 1396/2/2 00:00
اخبار

اسپانیایی‌ها مقابل هم می‌ایستند
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا دیروز جمعه برگزار شد و 4 تیم حاضر در این مرحله حریف خود را شناختند. تیم‌های اتلتیکومادرید، یوونتوس، رئال‌مادرید و موناکو تیم‌هایی هستند که با برتری برابر رقیبان خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. مراسم قرعه‌کشی این مرحله بعدازظهر دیروز برگزار شد و بر اساس آن 2 بازی این مرحله به شرح زیر برگزار خواهد شد:
رئال‌مادرید ...........................................  اتلتیکومادرید
یوونتوس ............................................................. موناکو
بازی‌های دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دوم و سوم (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) و بازی‌های برگشت این مرحله هم ۹ و ۱۰ مه‌(۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. همچنین دیدار فینال این دوره از مسابقات سوم جولای (۱۳ خرداد) در ورزشگاه میلنیوم واقع در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد. براساس قرعه‌کشی دیروز، برنده تقابل موناکو و یوونتوس در 2 دیدار رفت و برگشت، حکم میزبان دیدار فینال را خواهد داشت.
 
حرکت عجیب مورینیو در دیدار منچستریونایتد
سرمربی منچستریونایتد در دیدار برابر اندرلخت در لیگ اروپا حرکت عجیبی از خود نشان داد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آ.اس، منچستریونایتد پنجشنبه‌شب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اندرلخت قرار گرفت و به زحمت توانست میهمانش را شکست دهد و به نیمه‌نهایی صعود کند. این دیدار در ۹۰ دقیقه ‌ با نتیجه‌ یک- یک به پایان رسید. شاگردان ژوزه مورینیو به معجزه نیاز داشتند تا به پیروزی دست پیدا کنند. سرمربی یونایتد در این لحظات حرکت عجیبی انجام داد. او دفترچه یادداشت خود را درآورد و بوسید. دقایقی پس از این حرکت ‌یونایتد توسط مارکوس راشفورد به گل رسید. مورینیو برای این معجزه از دفترچه شانس خود استفاده کرد.

آژاکس و لیون رقیب هم شدند
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا انجام شد و 4 تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 15:30 دیروز (جمعه) به وقت تهران در  مراسمی در شهر نیون سوییس و با حضور نمایندگان 4 تیم راه‌یافته به این مرحله یعنی منچستریونایتد، سلتاویگو، آژاکس و لیون برگزار شد. براساس قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم‌ها در مرحله نیمه نهایی به شرح زیر به مصاف هم می‌روند:
آژاکس (هلند) - لیون (فرانسه) سلتاویگو (اسپانیا) - منچستریونایتد (انگلیس) تیم‌های اول هر بازی در دیدار رفت میزبان هستند. بازی‌های دور رفت 4 مه‌(14 اردیبهشت) و بازی‌های دور برگشت نیز 11 مه‌(21 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ اروپا نیز 24 مه‌(3 خرداد) در ورزشگاه فرندز آره‌نای شهر سولنا واقع در هلند برگزار خواهد شد.

نوجوانان تکواندو قهرمان آسیا شدند
در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با کسب ۹ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز روی سکوی قهرمانی آسیا ایستاد. نهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز چهارشنبه (30 فروردین‌ماه) در مجتمع ورزشی «آتی‌راو» قزاقستان آغاز شده بود، پس از 3 روز پیکار 246 تکواندوکار از 22 کشور، عصر روز جمعه به پایان رسید و تیم‌ملی تکواندوی کشورمان (مجموع دختران و پسران) با کسب 13 مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی قاره آسیا ایستاد. در این رقابت‌ها تیم‌ملی کشورمان با 9 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز قهرمان شد. کره‌جنوبی با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و تایلند با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سوم را به‌دست آورد. تیم‌های قزاقستان و فیلیپین چهارم و پنجم شدند.

کاستا تابستان بایرن را ترک می‌کند
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ تابستان سال جاری وینگر برزیلی خود را واگذار می‌کند.
به گزارش فارس، بایرنی‌ها بعد از حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اندیشه ترمیم کادر نفرات خود با استفاده از بازیکنان جوان و موثر هستند. در این‌باره شبکه اسکای گزارش کرد باواریایی‌ها تابستان سال جاری داگلاس کاستا، وینگر چپ برزیلی خود را به تیمی دیگر واگذار می‌کنند. مطابق این اعلام، ستاره خارجی از نیمکت‌نشینی‌های دائمی در تیم مونیخی خسته شده و  خواهان رفتن به تیمی دیگر است.


Page Generated in 0/0054 sec