printlogo


کد خبر: 174436تاریخ: 1396/2/2 00:00
سرخط خبر

 معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سرمازدگی جزئی در محصولات باغی داشته‌ایم، گفت: وضع تولید میوه در سال‌جاری بسیار خوب و سال ارزانی آن است.
 سیدمهدی حسینی، رئیس انجمن صنفی امداد خودرویی کشور با بیان اینکه ورود عوامل دولتی به صنف امداد خودرویی غیرقانونی است، گفت: متأسفانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که سازمانی دولتی و زیرنظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است به این حوزه ورود غیرقانونی کرده است.
 احمد شریفی، دبیرکل انجمن سنگ ایران با بیان اینکه در چین و اروپا به واحدهای تولیدی وام با بهره یک تا ۳ درصد پرداخت می‌شود، گفت: این در حالی است که در ایران بهره تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی بالای ۲۳ درصد است.
 مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار با اعلام اینکه «در سال ۹۵ حدود ۱۰۰۰ نیرو به خارج اعزام کردیم»، گفت: انتظار داشتیم در بحث دستاوردهای برجام در اعزام نیروی کار چشم‌انداز جدیدی ایجاد شود ولی هنوز جنبه عملیاتی پیدا نکرده است.
 رئیس اتحادیه پوشاک از الزامی‌شدن کدگذاری پوشاک وارداتی بزودی از کشور مبدأ خبر داد.
 دیوان محاسبات کل کشور خطاب به وزیر اقتصاد درباره مانده وجوه مصرف نشده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 1395 در سال جدید تاکید کرد.
 واردات خودروهای سواری هیبریدی مشمول 4 درصد حقوق ورودی به ازای هر دستگاه بر مبنای بهای خرید کالا در مبدأ به اضافه هزینه بیمه و حمل‌ونقل و همچنین واردات خودرو مشمول ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و همچنین ۴ درصد مالیات علی‌الحساب است.
 بانک جهانی با انتشار گزارشی از افزایش مازاد تجاری تولید ناخالص ملی ایران از 7/2 درصد در سال ۲۰۱۵ به 5/6 درصد در سال ۲۰۱۷ خبر داد.
 


Page Generated in 0/0053 sec