printlogo


کد خبر: 174532تاریخ: 1396/2/4 00:00
انتخابات

وضعیت برای مردم   غیرقابل تحمل  است
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست. به گزارش فارس، جلسه حجت‌الاسلام رئیسی در مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی و در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با حضور بیش از 140 نماینده برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام رئیسی طی سخنانی اظهار داشت: باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.وی تاکید کرد: اینکه دولتی درباره فساد اداری، دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و با «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود. رئیسی با بیان اینکه می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به‌نفع مردم برداشت، افزود: اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.
جلیلی: از رئیسی حمایت می‌کنم
سعید جلیلی گفت:‌ از کاندیدای اصلح حمایت می‌کنم که در بین این 6 نفر از نظر بنده آقای رئیسی اصلح است. سعید جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا گفت:‌ باید بپذیریم در یک فضای انتزاعی نیستیم. وی افزود: از جمع 6 نفره کاندیداهای  ریاست‌جمهوری تنها آقای رئیسی را اصلح می‌دانم و طبیعی است که از ایشان حمایت می‌کنم.

باقی ماندن دولت روحانی به ضرر کشور است
کاندیدای انتخابات ریاست ‌جمهوری می‌گوید باقی ماندن روحانی برای 4 سال دیگر در جایگاه ریاست‌جمهوری به ضرر کشور است. مصطفی میرسلیم در نشست خبری با رسانه‌ها در پاسخ به سوالی درباره ادعای دولت مبنی بر رشد 8 درصدی اقتصاد، گفت: دولت یازدهم آرزوی خودش را ابراز کرده است، من این ادعا را که به رشد 8 درصد رسیدیم که در هر درصد آن 100 هزار شغل ایجاد شده باشد، تایید نمی‌کنم. میرسلیم افزود: دولت بعد از4 سال فرصت‌سوزی شروع به تعریف و تمجید از اشتغال می‌کند چرا به عشق برجام و چهره خوش نشان دادن آمریکا فرصت‌ها را از دست دادید. وی افزود: موتلفه نخستین گروهی بود که با رئیس‌جمهور کنونی ملاقات کرد و تمام نصیحت‌های لازم را به وی گفتیم اما حالا از وی انتقاد داریم. من وی را رقیب خود می‌دانم و باقی ماندن روحانی در 4 سال آینده به ضرر کشور است.

کاندیداهای «جبهه مردمی» پوششی نیستند که ساقدوش داماد شوند
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: رقابت کاندیداهای ما جدی است و هیچ یک پوششی نیستند که به عنوان ساقدوش داماد به میدان آمده باشند. به گزارش پویا، مرضیه وحیددستجردی در نشست کمیته ملی زنان این جبهه که عصر دیروز برگزار شد، با اشاره به روند انتخاب اعضای شورای مرکزی در مجمع اول و کاندیداهای منتخب در مجمع دوم، گفت: در این جلسه به 5 نامزد رای داده شد و این 5 نفر در جلسات متعدد و ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت یک نفر منصرف و 4 نفر ثبت‌نام کردند. وی درباره رقابت نیروهای انقلاب گفت: کاندیداهای جبهه مردمی در بسیاری موارد  در زمینه اداره کشور دارای سلایق مختلف هستند و امروز 2 کاندیدایی که از جبهه در صحنه حضور دارند هر یک سبد رای متفاوتی دارند و اقبال آنها هم بین مردم متفاوت است. البته اینها در فضای دوستانه رقابت کرده و ما هم نظارت می‌کنیم که ببینیم برنامه کدامیک از این عزیزان مورد استقبال است. وحیددستجردی ادامه داد: رقابت کاندیداهای ما جدی است و هیچ‌یک پوششی نیستند که به عنوان ساقدوش داماد به میدان آمده باشند.


Page Generated in 0/0057 sec