printlogo


کد خبر: 174563تاریخ: 1396/2/4 00:00
اخبار

راشفورد، آنری آینده
پل مرسون و چارلی نیکولاس:  به نظر من مارکوس راشفورد می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود. به اندازه کافی سریع،  قدرتی و باهوش است و بازی به بازی پیشرفت می‌کند. این سوال در ذهن خیلی‌ها وجود دارد که آیا مصدومیت زلاتان به سود مورینیو شد یا نه. من فکر می‌کنم حضور راشفورد در تیم اتفاق خوبی است. او می‎تواند در میانه زمین بخوبی کار کند. هیچ‌کس دوست ندارد مقابل بازیکنی بازی کند که سرعتی بالا دارد. بویژه وقتی این بازیکن بازیکن مستقیمت باشد و درست روبه‌روی تو بازی کند. او باعث می‌شود مدافعان به سختی بیفتند. من نمی‌توانم به اندازه کافی از خوبی‌های این بچه بگویم. او از سرعتش دقیقا همان‌طور که تیری آنری استفاده می‌‎کرد، استفاده می‌کند. بازیکنان سریعی هستند که نمی‌توانند به این شکل از سرعت‌شان استفاده کنند اما راشفورد این کار را می‌کند و می‎تواند همین رویه را تا پایان هم ادامه دهد و تا آخر مسیر برود. او بخوبی از سرعتش استفاده می‌کند اما موضوع استارت‌هایش است؛ زاویه دوندگی‌های او عالی است، بخوبی نظم خط دفاعی را به هم می‌زند و باعث می‌شود تک‌تک آنها از موقعیت‌های‌شان دور شوند. همکاری او با زلاتان هم می‎توانست عالی باشد اما فعلا زلاتان مصدوم است و باید بازی بدون این ستاره را تمرین کند. او در حال کسب تجربه‌ای جدید در این باره است که چطور باید از توانایی‌هایش در موقعیت‎های خاص استفاده کند. جالب اینجاست که ترسی هم از جدال با مدافعان تیم‌های حریف ندارد. با لینگارد بازی ترکیبی خوبی انجام می‌دهد، حرکات‌شان مرا یاد کول و یورک می‌اندازد. به همان خوبی همدیگر را می‌فهمند. در بازی با چلسی هم دیدید که خط دفاعی این تیم را بارها به دردسر انداختند.


اتلتیکو می‌تواند رئال را حذف کند
اتلتیکومادرید با توجه به سبک بازی خاص و سرمربی کاربلدی که دارد این توانایی را دارد که برای سومین‌بار با سرمربی آرژانتینی خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. به گزارش شفقنا ورزشی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 تیم همشهری رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید باید به مصاف هم بروند.
با وجود آنکه بسیاری بر این باورند که شانس رئال‌مادرید برای صعود به دور بعد بیشتر از همشهری خود است اما به چند دلیل می‌توان گفت اتلتیکو می‌تواند به فینال صعود کند.
خط دفاعی محکم
اتلتیکومادرید تبحر زیادی در بازی دفاعی دارد و گذشتن از خط دفاعی این تیم اصلا آسان نیست بویژه اینکه در خط دروازه این تیم دروازه‌بانی حضور دارد که یکی از بهترین و آماده‌ترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال اروپاست.
اتلتیکو در بازی‌های خانگی معمولا دروازه خود را بسته نگه می‌دارد. این تیم در 9 بازی تنها 5 گل دریافت کرده و بعد از یوونتوس بهترین خط دفاعی را دارد.
تبحر در ضد حملات
تاکتیک اصلی اتلتیکومادرید بازی دفاعی، جلو کشاندن حریف و استفاده از ضدحملات مرگبار با تکیه بر سرعت انفجاری آنتوان گریزمن است و با همین تاکتیک موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. شاگردان سیمئونه چند روز پیش با همین تاکتیک رئال را در برنابئو متوقف و یک تساوی ارزشمند یک - یک را کسب کردند. این تاکتیک باز هم می‌تواند رئال را متوقف کند و باعث حذف شدن این تیم شود.
حس انتقامجویی سیمئونه
اتلتیکومادرید در این چند سالی که سیمئونه را روی نیمکت خود داشته بارها رئال را ناکام گذاشته است اما در لیگ قهرمانان اروپا موفقیت با کهکشانی‌ها بوده و این تیم 2 بار در فینال مانع از قهرمانی تیم سیمئونه شده است. ناکامی برابر رئال در 2 فینال بزرگ انگیزه انتقامجویی را به سیمئونه و شاگردانش می‌دهد تا این بار زمینه‌ساز حذف رئال شوند. با توجه به اینکه دیدار رفت در برنابئو برگزار می‌شود شرایط خوبی برای تیم سیمئونه است تا در ویسنته‌کالدرون سومین فینال خود را جشن بگیرند به این امید که این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
 


Page Generated in 0/0248 sec