printlogo


کد خبر: 174598تاریخ: 1396/2/6 00:00
سرخط خبر

 محموله ۷ کانتینری کالای قاچاق تجهیزات پیشرفته رایانه‌ای در حالی کشف شد که ۵ کانتینر آن پیش از این از سالن ایکس ری گمرکات بوشهر تاییدیه تطابق گرفته بود.
 تسنیم نوشت: کیفرخواست پرونده یک باند زمین‌خواری متشکل از تعدادی سردفتر و وکیل که با همکاری برخی عوامل اداره ثبت و یکی از مسؤولان عمران پردیس، زمین‌های رهاشده در این منطقه را شناسایی و با سند جعلی به مردم می‌فروختند، صادر شد.
 رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگر شرایط صادرات پورشه‌ها و دیگر خودروهای لوکس قاچاق به کشورهای دیگر فراهم شود، آنها را صادر می‌کنیم، اگرنه باید امحا شوند.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کاهش قیمت نفت به ۴۴ دلار از درآمد
 نفتی ۱۵۷ میلیارد دلاری در دولت یازدهم خبر داد.
 دفتر فنی و حسابرسی مالیاتی سازمان مالیاتی در بخشنامه‌ای نحوه محاسبه مالیات اجاره را مشخص کرد و بر این اساس کسر و پرداخت مالیات به تبع عدم پرداخت مال‌الاجاره منتفی است.
 در آستانه پایان کار دولت یازدهم وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، علی‌اکبر مهرفرد را به عنوان «معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی» وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
 فرهاد پرورش، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تکذیب بحث ناتوانی مالی ایران‌ایر در موضوع ورود نخستین بوئینگ ۷۷۷ نو به کشور گفت: بوئینگ، پیشنهاد تحویل بوئینگ ۷۷۷ ترکیش ایر را به ما داد اما پس از بررسی‌های فنی و اقتصادی دیگر این هواپیما موجود نبود. گفتنی است‌ براساس قراردادی که با کمپانی بوئینگ داریم نخستین فروند فروردین سال 97 به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحویل خواهد شد.
 دبیر انجمن برنج با بیان اینکه سال گذشته ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تن در کشور تولید شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال نیز حداقل تولید به همین میزان باشد.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور مخالفت کردند.
 


Page Generated in 0/0047 sec