printlogo


کد خبر: 174623تاریخ: 1396/2/6 00:00
اخبار

بررسی احتمال تبانی الهلال و الریان
با تساوی پرسپولیس و الهلال صعود تیم عربستانی به مرحله بعد قطعی شد و 3 تیم  دیگر این گروه برای صعود در هفته آخر رقابتی سخت و نفسگیر خواهند داشت. از نظر ریاضی سرنوشت صعود پرسپولیس از اختیار این تیم خارج شده و شاگردان برانکو حتی با پیروزی بر الوحده امارات، ممکن است از صعود به مرحله بعد باز بمانند. این اتفاق وقتی خواهد افتاد که در بازی همزمان با بازی پرسپولیس و الوحده در هفته آخر، الریان بر الهلال عربستان غلبه کند. اما واقعا چقدر این احتمال وجود دارد که الهلال در زمین الریان شکست بخورد و پرسپولیس حذف شود؟ الهلال که صعودش به مرحله بعد قطعی شده؛ با یک تساوی هم مقابل الریان صدرنشین گروه خواهد شد و به مصاف تیم دوم گروه B خواهد رفت که احتمالا یکی از تیم‌های استقلال خوزستان و الفتح عربستان خواهد بود. اما اگر الهلال به الریان ببازد تا پرسپولیس صعود نکند، در گروه خود دوم خواهد شد و به احتمال زیاد حریف تیم اول گروه B خواهد شد که به نظر می‌رسد لخویای قطر باشد. این تیم قطری در بازی آخر خود میزبان الفتح عربستان است و صدرنشینی‌اش در گروه B قطعی به نظر می‌رسد. با توجه به قدرت بالای لخویا، عجیب و دور از انتظار نیست که الهلال تمایلی به رویارویی با این تیم نداشته باشد. الهلال برای رودررو نشدن با لخویا، نیاز به صدرنشینی در گروه خود دارد و این فقط با پیروزی بر الریان به دست می‌آید. به همین دلیل، احتمال تبانی الهلال با الریان برای صعود هر دو تیم به مرحله بعد برای حذف پرسپولیس تقریبا صفر است و همین می‌تواند پرسپولیسی‌ها را به صعود به مرحله بعد امیدوار کند.

پیشنهاد عجیب اینتر به سیمئونه
یک باشگاه ایتالیایی برای جلب رضایت سرمربی اتلتیکومادرید پیشنهاد عجیبی را ارائه خواهد داد. به نقل از آ.اس، اینتر میلان قصد دارد به هر نحوی دیگو پابلو سیمئونه را به عنوان سرمربی فصل آینده تیمش معرفی کند. با وجود اینکه سرمربی آرژانتینی اعلام کرده است فصل آینده در اتلتیکو خواهد ماند اما باشگاه ایتالیایی دست از تلاش بر نداشته است. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت هفته گذشته نوشت: این باشگاه قصد دارد دستمزدی را به سرمربی اتلتیکو پیشنهاد دهد که پیش از این تنها ژوزه مورینیو چنین دستمزدی را کسب کرده بود. با این حال امروز روزنامه کوریره دلو اسپورت نوشت: اینتر می‌خواهد برای راضی کردن سیمئونه چک سفید امضا به او بدهد. این قرارداد 4 ساله خواهد بود و دستمزد آن مشخص شده است. این باشگاه قصد دارد با جذب سیمئونه دوباره حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. اینتر از فصل ۱۲-۲۰۱۱ در لیگ قهرمانان حضور نداشته و تنها 2 سال توانسته است به لیگ اروپا راه پیدا کند که در هر دو فصل در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شد.

برگزاری ۴ بازی خانگی بدون تماشاگر تیم انصاری‌فرد
باشگاه المپیاکوس یونان به برگزاری ۴ بازی خانگی بدون حضور تماشاگران و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد. حوادث وحشتناک پس از بازی رفت المپیاکوس در مرحله نیمه‌نهایی جام‌ حذفی یونان برابر آ.اک عواقب سنگینی برای یاران انصاری‌فرد به همراه داشت. پس از پایان این بازی که با شکست 2 بر یک المپیاکوس پایان یافت عده‌ای از هواداران این تیم با پوشاندن صورت‌های خود و با دست داشتن انواع چوب و سنگ به سمت رختکن‌های ورزشگاه کارایسکاکی حمله کردند که زخمی و بستری شدن 5 پلیس ضد شورش را به دنبال داشت. در این میان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یونان رای نهایی خود را در قبال پرونده باشگاه المپیاکوس اعلام کرد که براساس آن یاران انصاری‌فرد به برگزاری 4 بازی خانگی بدون حضور تماشاگر و پشت درهای بسته محکوم شدند. المپیاکوس همچنین باید مبلغ 150 هزار یورو بابت جریمه نقدی پرداخت کند.

لوزانو سرمربی چین شد
سرمربی پیشین تیم‌ملی والیبال ایران، هدایت چین را برعهده گرفت. رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم‌ملی والیبال چین انتخاب شد تا نخستین مربی خارجی تاریخ این کشور باشد. اتحادیه والیبال چین (CVA) با اعلام این خبر، زمان نشست خبری و معارفه این مربی آرژانتینی را عصر امروز چهارشنبه اعلام کرد. لوزانو جانشین «ژیه گوچن» می‌شود که نتوانست تیم‌ملی چین را به المپیک 2016 ریو برساند. «لی کوانکیانگ» نایب‌رئیس اتحادیه والیبال چین درباره انتخاب لوزانو به خبرگزاری شینهوا گفت: خیلی به المپیک ریو نزدیک بودیم و به همین خاطر معتقدیم یک مربی خوب می‌تواند گام نهایی را برای تیم ملی چین بردارد و ما را به المپیک 2020 توکیو برساند. همچنین ما می‌توانیم نکات زیادی را از مربیان خارجی یاد بگیریم.


Page Generated in 0/0124 sec