printlogo


کد خبر: 174647تاریخ: 1396/2/7 00:00
اخبار

حساب باشگاه پرسپولیس باز هم مسدود شد
حساب باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر مسدود شده است. در پی برخی مشکلات به‌وجود آمده یک بار دیگر حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد، این در حالی است که این اتفاق برای چندمین بار در فصل جاری رخ داده است. این اتفاق باعث شده علاوه بر بازیکنان و مربیان، حتی کارمندان و کارکنان باشگاه پرسپولیس هم نتوانند حقوق خود را از این باشگاه دریافت کنند! بازیکنان پرسپولیس در واکنش به عدم دریافت پول دست به اعتصاب زده و با وجود حضور در محل تمرین حاضر به تمرین نشدند. در حساب‌های باشگاه پرسپولیس که مسدود شده تنها مبلغ
۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است. این در حالی است که مسؤولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا این مشکل هر چه زودتر رفع شود. مسعود سلطانی‌فر درباره تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس به‌دلیل مشکلات مالی اظهار داشت: این موضوع در حال تبدیل شدن به یک عادت بد است، به هر حال باید بررسی‌های لازم صورت گیرد.

مجازات در انتظار مویس به خاطر تهدید یک خبرنگار
سرمربی پیشین منچستریونایتد به خاطر اظهارات جنجالی‌‌اش خطاب به یک خبرنگار زن، از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس توبیخ شد. دیوید مویس به خاطر هشدار تهدیدآمیزش به ویکی‌اسپارکس، خبرنگار زن شبکه BBC پس از تساوی خانگی بدون گل تیمش برابر برنلی در ماه ژانویه سال جاری، احتمالا مجازات خواهد شد. پس از آن بازی اسپارکس سوالاتی از سرمربی ساندرلند پرسید که برای او خوشایند نبود. مویس پس از مواجه شدن با سوالی که به تصورش موذیانه بود، به خبرنگار شبکه BBC گفت: زن هم که باشی ممکن است به خاطر این کارهایت سیلی بخوری، دفعه بعدی که اینجا می‌آیی بیشتر مراقب باش. با وجود عذرخواهی مویس و عدم شکایت اسپارکس از او، کمیته انضباطی رسیدگی به این ماجرا را آغاز کرد و اکنون سرمربی اسکاتلندی پیشین منچستریونایتد را به استفاده از الفاظ نادرست و تهدید جنس مخالف متهم کرده است.

جلسه کی‌روش با تاج  برای آینده تیم‌ملی
پس از پایان مرخصی سرمربی تیم‌ملی فوتبال و بازگشت به ایران، او در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کند. با برگزاری دیدار تیم‌‌ملی فوتبال ایران و چین در نوروز ۹۶، کارلوس کی‌روش برای سپری کردن دوران مرخصی خود عازم خارج از کشور شد و از هفته گذشته به ایران بازگشت. او به فدراسیون فوتبال آمد تا جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کند. تاج پیش از این عنوان کرده بود در اسرع وقت درباره آینده تیم‌ملی با کی‌روش برنامه‌ریزی خواهند کرد که این برنامه‌ریزی به بازی با ازبکستان و بعد از آنکه احتمالا تیم‌ملی مجوز حضور در جام جهانی را به دست می‌آورد مربوط می‌شود. البته هنوز ابهام‌هایی درباره موضوعات مختلفی مانند وضعیت دستیاران ایرانی، وضعیت دن گاسپار و... وجود دارد و پاسخ شفافی درباره این موارد به رسانه‌ها ارائه نشده است.

میزان محرومیت سرخیو راموس مشخص شد
کمیته انضباطی اسپانیا میزان محرومیت مدافع رئال‌مادرید را اعلام کرد. سرخیو راموس یکشنبه‌شب در دیدار رئال‌مادرید و بارسلونا در دقیقه ۷۷ به علت خطا روی لیونل مسی اخراج شد. مدافع مادرید هنگام ترک زمین با عصبانیت با جرارد پیکه صحبت کرد و سپس برای این تصمیم دست زد. با این حال کمیته انضباطی اسپانیا تنها یک جلسه محرومیت برای کاپیتان مادرید در نظر گرفت و راموس فقط دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا را از دست خواهد داد.

پیشکسوت قرمزها در بیمارستان بستری شد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده اما بزودی ترخیص خواهد شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، ابراهیم آشتیانی، بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود پس از عمل قلب در حال‌ حاضر در بخش CCU بستری است. اردلان آشتیانی، فرزند او در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حال عمومی پدرم خوب است و ظرف 2 روز آینده مرخص خواهد شد. آشتیانی در دهه‌های ۴۰ و ۵۰، 7 سال برای پرسپولیس بازی کرد و در سال ۱۳۵۵ در حالی که ۳۵ بار برای تیم‌ملی به میدان رفته بود با نایب‌قهرمانی جام تخت جمشید از فوتبال خداحافظی کرد.


Page Generated in 0/0089 sec