printlogo


کد خبر: 174711تاریخ: 1396/2/9 00:00
سرخط خبر

 مدیرکل دفتر هدایت نیرو و کاریابی‌ها با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶۸ هزار نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول کار شدند، گفت: از این ۱۶۸ هزار نفری که مشغول کارند، حدود ۴۳ درصد آنها کمتر از دیپلم بودند و ۳۰ درصد مدرک دیپلم و ۲۷ درصد تحصیلات دانشگاهی داشتند.
 سازمان حمایت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه گوشت مرغ مشمول کالاهای اولویت اول تنظیم بازاری است حداکثر قیمت تعیین شده برای عرضه هر قطعه جوجه یک روزه با بهترین کیفیت ۱۷۰۰۰ ریال است و واحدهای تولیدی و توزیعی، موظف به رعایت آن هستند. مردم در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قیمت مصوب در هنگام فروش مراتب را با شماره تلفن 124 در میان گذارند.
 مدیرعامل شرکت ایران‌ایر گفت این شرکت برنامه‌ها برای تحویل زودهنگام یک بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ از این شرکت هواپیماسازی را کنار گذاشته، زیرا این هواپیما دیگر در دسترس نیست.
 امروز با حضور مدیران ارشد صنعت برق کشور، تفاهمنامه‌هایی با 2 محور مکانیزم پاک CDM (کاهش CO۲) و سیستم‌های ذخیره انرژی بین شرکت توانیر ایران و شرکت «کپکو»ی کره‌جنوبی به امضا خواهد رسید.
 علی‌ علی‌آبادی‌فراهانی، مدیر کل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به گمرکات کشور، بر ممنوعیت واردات قراضه‌های آهنی و ضایعات فلزی از عراق و افغانستان به دلیل آلودگی‌به مواد شیمیایی، تشعشعات هسته‌ای خطرناک و وجود مواد منفجره عمل نکرده، تاکید کرد.
 فرشاد مقیمی، معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با اعلام تعداد طرح و واحدهای صنعتی متوقف به جا مانده از دولت نهم و دهم، از اعلام تعداد واحدهای متوقف طی دولت یازدهم طی روزهای آینده خبر داد.
 


Page Generated in 0/0071 sec