printlogo


کد خبر: 174721تاریخ: 1396/2/9 00:00
بیانیه جمعی از شاعران انقلاب در محکومیت جسارت به ساحت امام رضا(ع)
درخواست برخورد جدی دستگاه قضا

جمعی از شاعران انقلاب در محکومیت جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع) بیانیه‌ای منتشر کردند. به گزارش فارس، بیانیه جمعی از شاعران انقلاب اسلامی در محکومیت جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع) روز گذشته منتشر شد. در ابتدای این بیانیه آمده است:  «اللَّهُمَّ الْعَنِ الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَکَ وَ اتَّهَمُوا نَبِیَّکَ وَ جَحَدُوا بِآیَاتِکَ وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ وَ حَمَلُوا النَّاسَ عَلَی أَکْتَافِ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِاللَّعْنَه عَلَیْهِمْ وَ الْبَرَاءَه مِنْهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَه یَا رَحْمَانُ.
انالله و انا الیه راجعون آجرک الله یا صاحب العصر و الزمان
بیانات توهین‌آمیز و بی‌شرمانه مجری برنامه تبلیغاتی یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری در شهر ایلام که به ساحت مقدس ولی‌نعمت‌مان امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء علنا جسارت نموده است، قلب مقدس پدر مهربان امت، قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء و همه شیعیان و محبان خاندان عصمت و طهارت را جریحه‌دار و داغدار نموده است. خاک بر دهان این ملحد بی‌غیرت و گزافه‌گو که این بار به قصد فتنه‌گری و کیسه‌اندوزی، حریم آل‌الله علیهم افضل صلوات‌الله را نشانه رفته است. آری مگر این است اجر و مزد رسالت که فرمود: قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی
ادامه این بیانیه می‌افزاید: ما شاعران انقلاب که همواره مدافع اسلام و اهل بیت علیهم‌السلام بوده و هستیم، اعلام برائت و تنفر و انزجار خود را نسبت به رفتار وقیحانه و بی‌شرمانه این شخص هتاک که مقدسات و اعتقادات دینی و حریم مقدس اهل بیت علیهم‌السلام را به سخره گرفته است و امام معصوم علیه‌السلام را بازیچه امیال خبیث و پلید و شیطانی خود در حمایت از حزب و کاندیدای خاص قرار داده، اعلام نموده و از ریاست محترم قوه قضائیه و مقامات محترم امنیتی کشور، خاضعانه و خاشعانه استدعا داریم هرچه زودتر و بدون فوت وقت با فرد یا افراد خاطی که قصد خیانت به دین و اسلام و اهل بیت و انقلاب را دارند برخورد جدی نماید. از ریاست‌جمهوری نیز که طبق قانون اساسی، می‌بایستی مدافع اسلام و ارزش‌های اسلامی و حریم اهل بیت باشد، تقاضا داریم هرچه سریع‌تر اعلام انزجار و برائت خود را نسبت به این فرد هتاک و بی‌غیرت که مجری برنامه تبلیغاتی ایشان در افتتاحیه ستاد انتخابات ایلام بوده است، اعلام نماید و شدیدترین برخوردها را با چنین فرد بی‌دین و ملحدی داشته باشند.
در پایان این بیانیه نیز آمده است: بار دیگر به نیابت از همه شیعیان و پیروان ائمه هداه معصومین علیهم‌السلام از محضر مقدس مولا و ولی نعمتمان، حضرت امام رضا علیه‌السلام که سایه الطاف بی‌کران‌شان بر کشور امام عصر(عج) مستدام است، طلب عفو و بخشش و غفران داریم.
امید است فرزند برومندشان، مهدی فاطمه، سلام‌الله علیه نیز نظر لطف‌شان را شامل حال همه نوکران‌شان قرار دهد و ما را در صراط مستقیم ولایت و دفاع از دین و اسلام و حضرات معصومین علیهم‌السلام بیش از پیش ثابت‌قدم نگاه دارد تا با قلم خود بتوانیم در این مسیر پر بیم و خطر همواره از حضرات معصومین(ع) حمایت نماییم. اَللّـهُمَّ اِنّی اَسْاَلُکَ ایماناً تُباشِرُ بِهِ قَلْبی وَ یَقیناً یُذْهِبُ الشَّکَّ عَنِّی وَ تُرْضِیَنِی بِمَا قَسَمْتَ لِی»
 


Page Generated in 0/0071 sec