printlogo


کد خبر: 174724تاریخ: 1396/2/9 00:00
اخبار

برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در میدان امام حسین(ع)
مراسم اعیاد شعبانیه در میدان امام حسین(ع) با همکاری هیات رزمندگان اسلام برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، همزمان با آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت اباالفضل(ع)، مراسمات مختلفی جهت بزرگداشت این روزهای آسمانی در سراسر نقاط کشورمان برگزار می‌شود. در همین راستا، فرهنگسرای شهر با همکاری هیات رزمندگان اسلام تهران بزرگ اقدام به برگزاری مراسماتی جهت بزرگداشت این اعیاد مبارک کرده است. این برنامه به مدت 3 شب از 10 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) از ساعت 18:30 آغاز می‌شود و تا 12 اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت. در این 3 روز حجج‌الاسلام حسن ناصری‌پور، عبدالعلی گواهی و محمدرضا عرشی به سخنرانی و حمید رمضان‌پور، علی مهدوی‌نژاد، بهرام جمال‌پور، مهدی خادم، حسین درویش و روح‌الله پایدار به مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

ادامه کاهش مخاطبان اکران نوروز
کاهش مخاطب از هفته اول اکران نوروزی آغاز شد و در هفته پنجم همچنان ادامه دارد. در این مدت بیش از 150 هزار نفر از مخاطبان سینما کاهش پیدا کردند. به گزارش فارس، همانطور که پیش‌بینی می‌شد مخاطبان در هفته پنجم اکران نوروزی کمتر از سینماها استقبال کردند و با کاهش 151 هزار و 899 نفری مواجه شدیم. این کاهش مخاطب نسبت به هفته چهارم تغییر چندانی نداشت. در هفته چهارم کاهش مخاطب نسبت به همین تاریخ در هفته چهارم 158 هزار و 121 نفر مواجه بود. حال باید دید با اکران جدید ۲ فیلم «تیک آف» و «نقطه کور» چه تعداد مخاطب به سالن سینماها جلب خواهند شد.

ادامه نگارش سریال «الف ویژه»
نگارش سریال «الف ویژه» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی به قسمت ۱۱ رسیده است. به گزارش فارس، نگارش سریال «الف ویژه» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی این روزها به قسمت 11 رسیده است. حامد افضلی نگارش داستان این سریال را برعهده دارد و اغلب لوکیشن‌های این سریال در تهران هست. همچنین زمانی که تعداد قسمت‌ها در فیلمنامه به میزان مشخصی برسد، گروه تولید وارد مرحله پیش‌تولید می‌شوند. هنرمند تا به حال سریال‌های «زیرتیغ»، «آشپزباشی» و «کاکتوس» را برای تلویزیون کارگردانی کرده است. «الف ویژه» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی قصه‌ای خانوادگی را در بستری از طنز و روابط کمیک به تصویر می‌کشد. این سریال قرار است از شبکه یک سیما روی آنتن رود.

اجرای کاوه آفاق به نفع آذربایجان
کاوه آفاق در حمایت از سیل‌زدگان آذربایجان در یک مکان عمومی و چند خیابان شهر 3 قطعه از آثارش را برای رهگذران نواخت و خواند. به گزارش تسنیم، کاوه آفاق، خواننده و موزیسین، شب پنجشنبه هفتم اردیبهشت 1396 به یکی از شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین مراکز تجاری تهران رفت و دقایقی با اجرای موسیقی و خواندن برخی از آثارش، مردم را به کار خیر دعوت کرد. با وجود اینکه این اجرا از قبل، اعلام عمومی نشده بود اما عده زیادی از هر قشر و سنی به تماشای اجرای این خواننده ایستادند و کمک‌های خود را درون جعبه‌ای که برای این‌کار تهیه‌ شده بود، می‌انداختند. در این اجرا قطعات «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو» نواخته شد که  شهاب آفاقی با ساز گیتارش کاوه آفاق را همراهی می‌کرد. آفاق هدف خود از انجام این اجرای خیابانی را اینگونه بیان کرد: در سال‌های گذشته زمانی که زلزله آذربایجان را لرزاند وظیفه خودم دیدم به صورت خودجوش کنار کوچه و خیابان ساز بزنم و برای آنها پول جمع کنم. مردم نیز لطف کردند و پول خوبی از این‌کار جمع شد و ما توانستیم برای زلزله‌زدگان وسایلی را تهیه کنیم. متاسفانه اکنون دوباره بلای دیگری به شکلی دیگر بر سر مردم آذربایجان آمده است. من هم باید وطیفه‌ام را انجام می‌دادم و سعی کردم همان کار را دوباره تکرار کنم. هرچند ممکن است مبالغ جمع‌آوری شده اندک باشد اما این کار وظیفه‌ام بود.


Page Generated in 0/0060 sec