printlogo


کد خبر: 174798تاریخ: 1396/2/10 00:00
اخبار

حضور مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند
یکی از مراجع تقلید با تأکید بر ضرورت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: هر جا مردم به صحنه آمدند، دشمنان عقب‌نشینی کردند. به گزارش رسا، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی در دیدار تعدادی از مسؤولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، بیان داشت: امام راحل در وصیتنامه خود آورده‌اند که قدر این انقلاب را بدانید و آن را به نااهلان نسپارید. ایشان 3 رکن را برای این انقلاب عنوان می‌کنند؛ نخستین رکن آن اسلام ناب محمدی است که در مقابله با طاغوت بود؛ امروز هم اسلام تکفیری و داعشی وجود دارد اما امام(ره) اسلام ناب محمدی را به میان مردم آوردند. وی دومین رکن انقلاب را مردم عنوان کرد و گفت: پیش از انقلاب مردم استبدادزده‌ای در رژیم ارباب رعیتی بودند و به مردم با نظر حقارت نگاه می‌شد، امام راحل مردم را به میدان آوردند و با اعلامیه‌ها و سخنرانی‌ها آگاه شدند سپس در برابر گلوله‌ها سینه سپر کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با تأکید به شرکت حداکثری در انتخابات بیان داشت: همه مردم باید در انتخابات به صحنه بیایند و هر جا مردم به صحنه آمده‌اند، دشمنان عقب‌نشینی کرده‌اند. وی با بیان اینکه سومین رکن انقلاب، ولایت فقیه است، گفت:  کشورهایی که درگیر جنگ هستند و راه به جایی نمی‌برند، به این دلیل است که ولایت فقیه ندارند.

رئیسی و قالیباف هر دو اصلحند
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در وحدت، اصلح یک نفر نیست، تاکید کرد: آقایان رئیسی و قالیباف هر دو با هم اصلحند. در پی انتساب مطالبی به محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مناظره جمعه شب گذشته، دفتر وی اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتساب مطالبی به دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مناظرات شامگاه جمعه در برخی کانال‌های تلگرامی، ضمن تکذیب مضامین این مطالب، لازم به تأکید است که مواضع ایشان صرفا از طریق سایت، کانال و صفحه شخصی و اینستاگرام ایشان انتشار می‌یابد. ایشان هر دو برادر را اصلح می‌دانند». محسن رضایی نیز در توئیترش نوشت: «در وحدت، اصلح یک نفر نیست. آقایان رئیسی و قالیباف هر دو با هم اصلحند. هر یک رئیس‌جمهور شود، همه نیروهای انقلاب به او کمک خواهند کرد».

دولت روحانی در انجام خواسته‌های مردم «ناتوان» است
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه دولت روحانی در انجام خواسته‌های مردم «ناتوان» است، گفت: راه‌حل برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور ورود افراد ارزشی و انقلابی است. به گزارش تسنیم، سیدمحمد حسینی در جمع مردم شهرستان قدس ضمن انتقاد از عملکرد دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم در انجام خواسته‌های مردم ناتوان است؛ چرا که با گذشت 4 سال شاهدیم روحانی نه تنها در مساله برجام شکست خورد، بلکه در مشکلات داخلی بویژه معضل بیکاری و خواسته‌های مردمی نیز ناتوان ماند و انجام وظیفه نکرد. وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم تأکید کرد: اگر مردم طعم شیرین خدمتگزاری دولت را چشیده باشند، احتیاجی به تبلیغ در رسانه ملی و گفتاردرمانی نیست و این کار دیگر سودی به حال مردم ندارد، چراکه مردم با فکر انتخاب می‌کنند. حسینی در ادامه سخنانش راه‌حل برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور را ورود افراد ارزشی و انقلابی به عرصه عنوان کرد و افزود: ملت ایران امروز به این نتیجه رسیده‌اند که راهکار نجات کشور از وضعیت فعلی، انتخاب کسانی است که پرونده پرباری چه در زمان 8 سال دفاع‌مقدس و چه در حال حاضر، به یادگار گذاشته‌اند. وی تصریح کرد: مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نشان می‌دهند دیگر دوره دروغ و وعده به پایان رسیده و انتخاب آنان افرادی است که شعارهای پوچ و رویایی که برخی افراد برای خرید رأی مطرح می‌کنند را سر نمی‌دهند.
 


Page Generated in 0/0463 sec