printlogo


کد خبر: 174810تاریخ: 1396/2/11 00:00
اخبار

علت استعفای شیخ احمد
شیخ احمد الفهد الصباح، رئیس شورای المپیک آسیا و عضو فیفا از سوی دادگستری آمریکا به دلیل گرفتن رشوه مورد اتهام قرار گرفت. به گزارش شفقنا ورزشی، رئیس شورای المپیک آسیا بعد از اتهاماتی که به وی به دلیل گرفتن رشوه وارد شد، از سمتش در فیفا استعفا کرد. چند روز پیش در همین راستا ریچارد لای، یکی از اعضای فیفا متهم به دریافت رشوه یک میلیون دلاری شده بود. همچنین شیخ احمد، رئیس اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) از نامزدی برای انتخابات مجدد کمیته اجرایی (بخش بررسی قوانین) در فیفا انصراف داد. این اتفاق در حالی رخ داده که کمتر از 2 هفته دیگر جلسه سالانه فیفا در بحرین برگزار خواهد شد.

مصاحبه احساسی کار دست گلر می‌دهد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از بازی با ذوب‌آهن از رفتار تماشاگران عصبانی بود مصاحبه‌ای انجام داد که برایش دردسرساز خواهد بود. علیرضا بیرانوند که پس از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده بود آمده تا دروازه این تیم را ۱۰ سال در اختیار داشته باشد پس از دیدار با ذوب‌آهن که روی هر 3 گل هم مقصر بود از هواداران ناراحت بود. وی در مصاحبه‌ای که پس از این بازی انجام داد، اعلام کرد بازی با الوحده آخرین دیدار او برای پرسپولیس است و از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. این در حالی است که بیرانوند با پرسپولیس قرارداد ۵ ساله دارد و این قرارداد در سازمان لیگ برتر فوتبال ایران هم به ثبت رسیده است. به همین خاطر او بدون اجازه باشگاه نمی‌تواند به هیچ تیمی برود. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد باشگاه به ‌خاطر این مصاحبه با بیرانوند برخورد کند و حتی برای او جریمه‌ای هم در نظر بگیرد.

مرگ دوچرخه‌سوار آمریکایی در تور دوچرخه‌سواری
دوچرخه‌سوار آمریکایی که در تور دوچرخه‌سواری گیلا دچار حادثه شده بود بعد از 5 روز بستری شدن، درگذشت.
‌به نقل از یورو اسپورت، چاد یانگ که در تور دوچرخه‌سواری گیلا به دلیل سرعت زیاد در کوه دچار حادثه شده بود، بعد از 5 روز بستری شدن در بیمارستان توکسون درگذشت. در حادثه تور دوچرخه‌سواری گیلا چند نفر نیز دچار آسیب‌دیدگی‌ شدید شدند. دلیل این حادثه منحرف شدن دوچرخه‌سواران از جاده بوده است. آنها نتوانستند در زمان پیدا کردن مسیر درست، دوچرخه‌شان را کنترل کنند و به همین دلیل دچار سانحه شدند.

شکست فوتبال ساحلی ایران  برابر ایتالیا
تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدارش در جام‌جهانی باهاما، با نتیجه ٥ بر ٤ از ایتالیا شکست خورد. در ادامه دیدارهای گروه دوم جام‌جهانی فوتبال ساحلی ٢٠١٧ در شهر ماسائوی کشور باهاما، ایران برابر ایتالیا، تیم پنجم رنکینگ جهانی فوتبال ساحلی قرار گرفت و در حالی که بازی خوبی به نمایش گذاشت و وقت دوم را با برتری ٣ بر یک به پایان برد، در نهایت با نتیجه ٥ بر ٤ شکست خورد. گل‌های ایران را امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر و محمد مختاری به ثمر رساندند. ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی مکزیک را شکست داده بود و در بازی سوم باید برابر نیجریه قرار بگیرد.

زهیوی رسماً از الشحانیه قطر  جدا شد
سایت استاد الدوحه قطر از جدایی مهاجم ملی‌پوش کشورمان از تیم الشحانیه قطر خبر داد. رحیم زهیوی، مهاجم ایرانی الشحانیه قطر به دلیل مصدومیت دوباره و عدم رغبتش به بازی برای الشحانیه در دسته دوم قطر به نخستین لژیونر این تیم تبدیل شد که از الشحانیه رسما جدا شد. با این تفاسیر باید منتظر ماند تا مشخص شود زهیوی چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد و کدام تیم مقصد بعدی او خواهد بود. مهرداد پولادی، دیگر بازیکن ایرانی الشحانیه در این تیم بنا به گزارش رسانه‌های قطر در چند روز گذشته یک فصل دیگر ماندنی شد.

خیمنس نیمه‌نهایی را از دست داد
مدافع کلیدی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به خاطر مصدومیت در بازی شنبه شب برای 2 تا 3 هفته خانه‌نشین شد. پس از مصدومیت و خانه‌نشینی کاراسکو، نوبت به خوان‌فران و ورسالیکو رسید تا با مصدومیت در تمرینات و بازی سخت شنبه شب توانایی حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند. مدافع کلیدی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید، خیمنس نیز مصدوم شد تا به مدت 2 تا 3 هفته خانه‌نشین شود و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال‌مادرید را از دست بدهد.
 


Page Generated in 0/0048 sec