printlogo


کد خبر: 174811تاریخ: 1396/2/11 00:00
اخبار

سلام بازیکن، خداحافظ غیرت!
حسام محسنیان: سلام آقای بازیکن. الان ساعت از 12 شب هم گذشته. به چشم هیچ‌کدام از هواداران خواب نمی‌آید آقای بازیکن. از تلگرام به سایت، از سایت به اینستاگرام. تا اینکه سرنوشت بازی‌های رسانه‌ای شما را تماشا کنند. بالاخره همه‌تان کلی از قرارداد میلیاردی‌تان را می‌گیرید. شما پرایدتان به 206 و پرشیا و در نهایت به شاسی‌بلند تبدیل می‌شود آقای بازیکن. شما به تیم‌ملی می‌رسید. شما به جام‌جهانی می‌رسید. ما در همین جایی که هستیم می‌مانیم آقای بازیکن. برای نسل بعدی‌تان جیغ و هوار می‌کشیم. اما شما این را درک نکردید آقای بازیکن. کاش برای هواداری که از کسب و کارش زد و برای خرید بلیت آسیایی شما چند برابر هزینه کرد تا پولی به جیب شما برسد احترام قائل بودید. او از نان زن و بچه‌اش زد، شما بابت چند میلیون باقیمانده از قرارداد بالای یک میلیاردی‌تان، میکسدزون و اینستاگرام‌تان را پر از طعنه به آنها کردید. 10 تا صفر جلوی رقم قراردادتان گذاشتید بعد دم از غیرت می‌زنید؟ پولی که گرفتید نوش جان‌تان. زحمت کشیدید، تلاش کردید، تحت فشار بودید، فحش و ناسزا شنیدید، کارهای‌تان بولد شد، ولی خب کار حرفه‌ای کردید و پول حرفه‌ای هم گرفتید. دیگر چرا دم از غیرت می‌زنید؟ چرا فکر می‌کنید همه مملکت گل و بلبل است و فقط شما مشکل مالی دارید آقای بازیکن. همه‌تان در خانواده، شخصی را دارید که هنوز حقوق‌های معوقه‌اش را دریافت نکرده. آنها با ماه‌ها حقوق نگرفتن‌شان چه کار کردن آقای بازیکن؟ آنها پول نان شب را هم نداشتند اما کارشان را ترک نکردند. اما شما نت‌گردی شب‌تان دیر شد آقای بازیکن. شما پول ماشین گران‌ترتان دیرتر رسید. چرا فکر می‌کنید شما تافته جدا بافته هستید و نباید کوچک‌ترین مشکل مالی را حس کنید؟ مگر شما در همین مملکت زندگی نمی‌کنید؟! مگر شما در سال‌ها تحریم ایران سهیم نیستید آقای بازیکن؟ چرا همیشه حق به جانب دنبال پول هستید؟ چرا فکر می‌کنید باید در ناز و نعمت بزرگ شوید؟ آخرش هم همه‌تان زیر پای‌تان بهترین مدل‌های ماشین هست آقای بازیکن. قراردادهای شما به میلیارد رسیده آقای بازیکن. بدون اینکه گلی به سر ما بزنید. پول فصلی را درخواست می‌کنید که مردم روی سکوها تا لحظه آخر حنجره‌شان را فدای‌تان کردند. مگر همین سال قبل هواداران‌تان را با اشک راهی منزل نکردید؟ مگر همین داربی امسال کام هواداران را تلخ نکردید؟ حالا هواداران آنقدر شعور داشتند که پشت تیم برانکو بمانند و فهمیدند که آقای پروفسور می‌تواند  از شما، یک قهرمان بسازد، همه چی را فراموش کردید؟ با اولین جام، به همه آنها پشت کردید و سراغ پول رفتید؟ پارسال قهرمان نشدید، در انتهای فصل تشویق شدید، امسال داربی را باختید، در انتهای بازی تشویق شدید. در این دو سال هر چقدر هم باختید، کوچک‌ترین بی‌احترامی نشنیدید. ولی شما به خاطر پول، به هواداران بی‌احترامی می‌کنید. کاش یک کم هم که شده برای مردم احترام قائل بودید. بعد از سال‌ها یک قهرمانی لیگ به هواداران هدیه دادید، کاش آنقدر زود بی‌ارزشش نمی‌کردید. کاش مردم را بازیچه به دست آوردن پول‌های‌تان نمی‌کردید.


کر شدن کمک‌داور بازی ایران و چین
رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال از کر شدن کمک‌داور بازی ایران و چین به مدت ۲۵ ‌دقیقه خبر داد. احکام AFC در پی اتفاقات بازی ایران و چین اعلام شد که در نهایت فدراسیون ایران ملزم به پرداخت  ۵۰ هزار فرانک شد. با این حال حمیرا اسدی، رئیس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال در این باره به ایسنا گفت‌: آرای تخلفات این بازی صادر شده است و با توجه به اینکه داور بازی تا حدود ۲۵ ‌دقیقه کر شده بود و چیزی را نمی‌شنید، احتمال می‌دادیم جریمه سنگین‌تری را متحمل شویم اما خوشبختانه فیفا ایران را محروم نکرد و  تنها ۵۰ هزار فرانک جریمه مالی کرده است.

احتمال غیبت مهاجم سپاهان مقابل استقلال
مهاجم تیم فوتبال سپاهان شاید دیدار با استقلال تهران را از دست بدهد. تیم فوتبال سپاهان برای تقابل با استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری به تهران می‌آید تا یک روز بعد در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان منصوریان برود. مسعود حسن‌زاده، مهاجم سپاهان که در بازی با تراکتورسازی مصدوم شد شاید به این بازی نرسد. قرار است کادر پزشکی سپاهان بعد از مشخص شدن جواب MRI حسن‌زاده درباره وضعیت این بازیکن تصمیم‌گیری کند.


Page Generated in 0/0054 sec