printlogo


کد خبر: 174826تاریخ: 1396/2/11 00:00
سرخط خبر

 سعید میرشجاعیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: محاسبه نرخ سود مؤثر مهم‌ترین روشی است که ارزش فعلی جریان وجوه دریافتی از یک ابزار بدهی را با ارزش روز آن برابر می‌کند که برای اوراق یک‌ساله ۲۷ تا ۲۹ درصد است.
 محمدجواد عطرچیان، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل بین‌الملل و ترانزیت سازمان راهداری از تهیه پیش‌نویس تفاهمنامه تأسیس کریدور خلیج‌فارس- دریای سیاه با مشارکت ۵ کشور اروپایی با ایران خبر داد و گفت: عوارض عبور از ترکمنستان لغو و  ویزای یک‌ساله قرقیزستان به کامیونداران ایرانی داده شد.
 مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: این سازمان با پرداخت
۳۰ میلیارد تومان، غرامت مرغداران را بابت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پرداخت کرده است.
 گروه خودروسازی رنوی فرانسه اعلام کرد با افزایش قابل توجه میزان فروش خودروهای این شرکت در ایران در 3 ماه نخست سال ۲۰۱۷ سهم این شرکت از بازار ایران ۲ برابر شده است. میزان فروش خودروهای این شرکت در ایران در این مدت با
5/161 درصد رشد روبه‌رو بوده و سهم رنو از بازار خودروی کشور به 9 درصد رسیده است.
 با صدور مجوز اوفک برای خرید هواپیمای وارسی،‌ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور قرارداد خرید یک فروند فلایت‌چک King air۳۵۰i را به قیمت حدود ۱۱ میلیون یورو با شرکت اتریشی Aerodata AG امضا کرد.
 وزارت راه‌وشهرسازی چک نخستین قسط یارانه مسکن‌مهر را امروز در حالی صادر کرد که گفته می‌شود از مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان مورد اشاره مبلغ ناچیزی به شهر پردیس تعلق گرفته و قرار شده است این مبلغ مرحله به مرحله پرداخت شود.
 در هفته جاری چند مدل خودروی داخلی در بازار گران شده است؛ قیمت پژو ۲۰۶ مدل وی۸ معادل ۱۰۰ هزار تومان، رانا ۱۰۰ هزار تومان و تندر ۹۰ مدل E2 معادل ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
 مدیر امور مالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت بدهی ایرلاین‌ها به این شرکت، اظهار کرد: ۳۰ درصد این بدهی‌ها متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان بود که طبق تهاتری که بین این شرکت و دولت صورت گرفت، به‌طور کامل تسویه شد.
 معاون اشتغال وزیر کار با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد اشتغال جدید در سال گذشته در بخش خدمات صورت گرفته است، تمرکز بر بنگاه‌های خرد و کوچک، بخش خدمات و مشاغل غیررسمی را در اولویت ایجاد اشتغال دانست.
 


Page Generated in 0/0056 sec