printlogo


کد خبر: 174831تاریخ: 1396/2/11 00:00
اخبار

بذرپاش: روحانی در مناظرات جا ماند
ممکن است اصلاح‌طلبان تصمیم دیگری بگیرند
نماینده سابق مجلس گفت: جهانگیری بیش از پوشش دادن ظاهر شد و نحوه رفتار جهانگیری پدیده بود و آقای روحانی احساس کرد جا مانده است. ۲۰ روز تا روز رای‌گیری زمان داریم و ممکن است تیم اصلاح‌طلبان تصمیم دیگری بگیرند. به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش در مناظره زنده تلویزیونی با صادق خرازی در برنامه جهان‌آرا که شنبه‌شب پخش شد، درباره نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مناظره اول عرصه تقابل 2 نگاه بود؛ نگاه اول که می‌گفت همه‌چیز آرام است و در حوزه‌های مختلف کار شده است و نگاه دوم که می‌گفت این وضعیت در شأن ملت نیست و باید تغییر کند که البته مردم باید قضاوت کنند کدام نگاه درست است. وی افزود:  از ابتدا هم گفته شد جهانگیری پوششی است اما من نتوانستم هضم کنم این یعنی چه؟ آقای جهانگیری چون به آمار مسلط بود آمد اما جهانگیری بیش از توقع کمک کردن و گزارش دادن خودش را نشان داد و آقای روحانی هم از این ماجرا تعجب کرده بود که آیا تغییر رویه‌ای داده شده است؟! وی خاطرنشان کرد: جهانگیری بیش از پوشش دادن، ظاهر شده و نحوه رفتار جهانگیری پدیده بود و آقای روحانی احساس کرد جا مانده است. 20 روز تا روز رای‌گیری زمان داریم و ممکن است تیم اصلاح‌طلبان تصمیم دیگری بگیرند.

برنامه رادیویی محمدباقر قالیباف حذف شد!
برنامه گفت‌وگوی رادیویی محمدباقر قالیباف که قرار بود عصر روز یکشنبه از رادیو ایران پخش شود، حذف شد. به گزارش تسنیم، ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه گفت‌وگوی رادیویی محمدباقر قالیباف که قرار بود عصر امروز پخش شود به‌علت اصلاحات زیاد کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات و عدم امکان اصلاح، توسط صداوسیما حذف و به‌جای آن صوت برنامه «رو به دوربین» شبکه یک مجدداً پخش شده است. بر اساس این گزارش، محمدباقر قالیباف که در نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری، نسبت به فساد در دولت، عدم تحقق وعده‌های روحانی و رانت در دولت، انتقاد و عملکرد دولت در 4 سال اخیر را به چالش کشیده بود، در  گفت‌وگوی رادیویی نیز از وضعیت موجود انتقاد کرده بود.

واکنش جمعی از خانواده‌های شهدای  فاجعه منا به جهانگیری
به جای دلسوزی برای عربستان ذره‌ای از شهدای منا حمایت کنید
 جمعی از خانواده‌های شهدای ایرانی فاجعه منا و مسجدالحرام در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور به سخنان جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره اول انتخاباتی درباره سفارت عربستان واکنش نشان دادند. در بخشی از این نامه آمده است: سخنان معاون اول جنابعالی در جریان مناظرات انتخاباتی، داغ ما و همه ملت ایران را یک‌بار دیگر تازه کرد. ایشان چنان برای سفارت این رژیم خبیث در تهران دلسوزی می‌کرد که همه ما با خود گفتیم ای‌کاش ذره‌ای از حمایت‌های اینگونه را نیز از شهدای مظلوم منا که شهروندان ایرانی و اتباع دولت ایرانند - که جنابعالی تصدی ریاست آن‌ را برعهده ‌دارید- از شما و کابینه‌تان می‌دیدیم. خانواده شهدای منا تصریح کردند: یادتان هست وزیر بهداشت کابینه‌تان نه با گذرنامه سیاسی که با گذرنامه عادی به حجاز سفر کرد و دولت سعودی وی را به عنوان نماینده رسمی ایران به رسمیت نشناخت؟ یادتان هست که سعودی‌ها حاضر به تحویل ابدان مطهر شهدای ایرانی نبودند و در همان روزهای اولیه بدون کسب اجازه از اولیای دم و دولت ایران، پنهانی برخی پیکرها را دفن کردند؟ در نهایت اگر سعودی‌ها حاضر به تحویل ابدان شهدای ایرانی شدند به خاطر کلید تعامل شما و دولتمردان‌تان نبود، بلکه نهیب حیدری و عزتمندانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای بود که سران آن رژیم خبیث را به عقب‌نشینی وادار کرد! آنان ادامه دادند: در مقابل جنایتی که سعودی‌ها با شهروندان متبوع دولت شما انجام دادند، پاسخ شما جز لبخند، التماس و انفعال چیز دیگری نبود.
 


Page Generated in 0/0057 sec