printlogo


کد خبر: 174864تاریخ: 1396/2/12 00:00
کوتاه و گویا

  پنجمین همایش هنر و سلامت در منطقه 9 با حضور پزشکان، پرستاران و فعالان عرصه سلامت در 2 بخش علمی و نمایشگاهی با هدف ارتقای سلامت روحی جامعه پزشکی برگزار شد.
  ششمین گالری تخصصی موزه ملی علوم و فناوری با عنوان «ابزار نجومی کهن» روز 26 اردیبهشت‌ماه با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به طور رسمی در محل نمایشگاه دائمی این موزه به بهره‌برداری می‌رسد.
  بیست‌وچهارمین کنگره  بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران با ارائه جدید‌ترین دستاوردهای حوزه نورولوژی 12 تا ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور ۲۷ میهمان از آمریکا، اروپا و آسیا، حسین پاکدامن رئیس انجمن متخصصان مغز و اعصاب، بابک زمانی رئیس کنگره، حبیبی دبیر علمی و اساتید و صاحبنظران داخلی در هتل المپیک برگزار می‌شود.
  حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت خدمت‌رسانی به ایثارگران از جمله توسعه خدمات درمانی و راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و همچنین طرح سپاس افزود: از اقدامات مهم دیگر انجام‌شده در بنیاد در دولت یازدهم پرداخت معوقات و به‌روزرسانی این معوقات بود.
  مراسم پلاک‌کوبی معبر شهید آتش‌نشان محسن قدیانی با حضور شهردار منطقه 15 و خانواده معظم شهید در محله مسعودیه برگزار شد.
  همزمان با اعیاد شعبانیه و با مشارکت شهروندان و شهرداری منطقه 3 تهران جشن‌هایی در بوستان‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی این منطقه برگزار می‌شود.
  امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از انعقاد تفاهمنامه همکاری با مجتمع‌های مسکونی در راستای فرهنگسازی برای تفکیک پسماند از مبدأ خبر داد.
  3 شبکه نیروگاه خورشیدی در شمال تهران با هدف استفاده بهینه از انرژی‌های تجدیدپذیر راه‌اندازی و به شبکه سراسری برق شهری متصل شد.
  نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 درباره جداره‌سازی و پیرایش شهری خیابان پیروزی گفت: این طرح شامل حذف زوائد، ساماندهی تابلو‌های اصناف، رنگ‌آمیزی و... است.
  از سوی شهرداری منطقه 11 با هدف ارتقای ایمنی بوستان‌ها و فضاهای مورد استفاده کودکان، کفپوش و زمین بازی کودکان در بوستان‌های این منطقه با اخذ گواهینامه از سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در سال 95 استانداردسازی و ایمن‌سازی شد.
 ویژه‌برنامه «زیارت گل» همزمان با
فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از ۱۰ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در میدان امام حسین (ع) پذیرای شهروندان است.
 در آستانه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، نهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه متروی شهر آفتاب کار خود را آغاز کرد.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از احداث مجموعه فرهنگی- مذهبی شهید مدنی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان ساکن در محلات کم‌برخوردار منطقه خبر داد.
  مجتبی یزدانی، معاون شهردار تهران به راه‌اندازی 8 خط تاکسیرانی به‌منظور انتقال مسافران از نقاط مختلف شهر تهران (میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، میدان رسالت، پایانه آزادی، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شرق) به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و همچنین خطوط تاکسی ویژه پرداخت و گفت: ون‌ها به‌صورت رایگان به انتقال بازدیدکنندگان از 3 نقطه تعیین‌ شده به محل نمایشگاه و بالعکس به شکل روزانه خواهند پرداخت.


Page Generated in 0/0057 sec