printlogo


کد خبر: 174873تاریخ: 1396/2/12 00:00
اخبار

سپیدرود دومین تیم صعودکننده
به لیگ برتر
هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در شرایطی برگزار شد که تیم سپیدرود با برتری برابر نساجی به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر شد. رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول کشور با برگزاری ۸ بازی و کنسل شدن یک بازی به پایان  رسید و در آخرین روز از این مسابقات تیم سپیدرود به‌عنوان دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر معرفی شد. نماینده استان گیلان موفق شد در یک بازی پرگل و جذاب حریف مازندرانی‌اش را در حضور بیش از ۲۰ هزار هوادارش با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند و بعد از پارس‌جنوبی جم به‌عنوان دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر معرفی شود. نکته جالب در این بازی این بود حسین کعبی بازیکن پا به سن گذاشته تیم سپیدرود با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن میدان شد و بزرگ‌ترین نقش را در پیروزی خانگی سپیدرود و صعود این تیم به لیگ برتر
ایفا کرد.

یوزپلنگ ایرانی رکورد سرعت جهان را شکست
«رضا علیپور» قهرمان سنگ‌نوردی ایران موفق شد با ثبت رکورد 5 ثانیه و 54 صدم ثانیه عنوان قهرمانی مسابقات سنگ‌نوردی جام جهانی «نانجینگ» را از آن خود کند.  به گزارش شفقنا ورزشی، علیپور در تمام مراحل مسابقات، رکورد کمتر از 6 ثانیه را ثبت کرد و در نیمه‌نهایی نیز با زمان 5ثانیه و 48 صدم ثانیه رکورد دنیا را که متعلق به «دانیل بودیرف» اوکراینی با زمان 5 ثانیه و 60 صدم ثانیه بود، 12 صدم ثانیه جابه‌جا کرد. او در فینال این رقابت‌ها با زمان 5 ثانیه و 54 صدم ثانیه بر ورزشکار روس غلبه کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

درگذشت داوری که در محل کارش دچار سوختگی شده بود
داور فوتسال کشورمان دارفانی را وداع گفت. عبدالله سرلک، داور  فوتسال  کشورمان که هفته قبل هنگام فعالیت در محل کار دچار سوختگی شدید شده بود، صبح روز دوشنبه دارفانی را وداع گفت.  فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوران این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان، جامعه فوتسال و داوری کشور بویژه به داوران فوتسال استان مرکزی تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار است. زنده‌یاد عبدالله سرلک در سال 1369 در خمین متولد شد. وی دارای کارت داوری درجه 2 بود و امسال قرار بود در کلاس درجه یک ثبت‌نام کند.  

جباری از الاهلی جدا می‌شود
روزنامه‌ سرشناس قطر اعلام کرد باشگاه الاهلی قرارداد جباری را تمدید نمی‌کند اما به ماندن منتظری علاقه دارد. ‌به نقل از الشرق، لیگ ستارگان قطر با قهرمانی لخویا به پایان رسید.  این‌ در حالی است که وضعیت 2 بازیکن ایرانی الاهلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  قرارداد مجتبی جباری و پژمان منتظری با الاهلی به پایان رسیده، این‌ در حالی است که هنوز این باشگاه قطری تصمیم نهایی خود را درباره این دو بازیکن ایرانی اعلام نکرده است. روزنامه الشرق قطر اعلام کرد باشگاه الاهلی قرارداد جباری را تمدید نخواهد کرد و این بازیکن می‌تواند در تابستان از تیم جدا شود. این روزنامه قطری اما درباره پژمان منتظری نوشت که با توجه به  تجربه و کیفیت بالایی که منتظری دارد باشگاه الاهلی قصد دارد قرارداد این مدافع ایرانی را تمدید کند تا زمینه برای ماندن او برای فصل بعد مهیا شود.

اشتباه عجیب باشگاه تراکتورسازی باعث از دست رفتن یک بازیکن شد
اشتباه بزرگی که باشگاه تراکتورسازی مرتکب شد منجر به از دست رفتن یک بازیکن برای فصل آینده شد تا این تیم بیشتر از همیشه در مضیقه باشد. اگر چه نظر باشگاه تراکتورسازی انتقال قرضی علیرضا رمضانی به تیم صبا بود تا این بازیکن برای فصل بعد به جمع سرخ‌پوشان بازگردد اما از آنجایی که لیست این باشگاه برای اضافه کردن بازیکن جا نداشت و بازیکن قرضی هم از لیست خارج نمی‌شود، مسؤولان این باشگاه بی‌خبر از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان اقدام به خارج کردن نام رمضانی از لیست کردند به این امید که ابتدای فصل بعد این بازیکن را بازگردانند. چون این بازیکن به صورت قطعی از این تیم جدا شده، شامل همان محرومیت می‌شود و امکان بازگشت او به تراکتورسازی نیست.


Page Generated in 0/0053 sec