printlogo


کد خبر: 174893تاریخ: 1396/2/12 00:00
اخبار

با اعزام هیأت‌هایی از جانب رهبر انقلاب انجام شد
تجلیل و قدردانی از رشادت و ایثارگری جانبازان سرافراز
در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، صبح دیروز 4 هیأت از جانب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در تهران از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حجج اسلام آقایان شهیدی‌محلاتی، تقوی، قمی و حاج‌علی‌اکبری به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفت‌وگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی، درمان، کار و مشکلات‌شان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع‌مقدس قدردانی کردند. همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه‌ جمعه‌ سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور از این یادگاران گرانقدر دفاع‌مقدس تجلیل کردند.

روحانی و جهانگیری در مناظره نقش مرشد و بچه‌مرشد را بازی ‌کردند
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: آقایان روحانی و جهانگیری در مناظره نقش مرشد و بچه‌مرشد را بازی می‌کردند. نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در مناظره نقش آقای روحانی و آقای جهانگیری همانند بازی مرشد و بچه‌مرشد بود که آقای جهانگیری خود را در نقش بچه‌مرشد فدای آقای روحانی کرد که دور از انتظار بود.  وی افزود: مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نشان داد آقای روحانی به دلیل استراحت و استخر رفتن و خوردن و خوابیدن وقت ندارد اطلاعاتی از مسائل جاری کشور داشته باشد و به همین دلیل آقای جهانگیری را به کمک طلبید و این موضوع را خواص و عوام همگی به عینه در مناظره مشاهده کردند.  نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان رأی اندکی در جامعه دارند، اظهار داشت: رأی‌های خاکستری در جامعه فرد پیروز در انتخابات را تعیین می‌کند. قاضی‌پور خاطرنشان کرد: در واقع می‌توان گفت بازنده اصلی مناظره جمعه گذشته آقایان روحانی و جهانگیری بودند و این مساله کاملاً مشهود بود.  وی در پایان گفت: مناظره تنها نباید در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری باشد، بلکه هر 6 ماه یک‌بار باید موافقان و مخالفان سیاست‌های دولت در حوزه‌های مختلف همچون بهداشت و سلامت یا هدفمندکردن یارانه‌ها و... مناظراتی داشته باشند.

واکنش داریوش سجادی به اظهارات کرباسچی
سردار سلیمانی نبود باید در بیابان دنبال جان‌پناه می‌گشتی
یک فعال سیاسی مقیم آمریکا در واکنش به اظهارات کرباسچی علیه مدافعان حرم گفت: اگر سلیمانی و سربازان سلیمانی نبودند به‌جای آنکه از پشت میکروفن و در حریم امن مملکت لن‌ترانی علیه آن دردانگان کنی، باید از خوف داعش با زن و بچه‌ات در بیابان‌های ساوه دنبال جان‌پناه می‌گشتی! داریوش سجادی، فعال سیاسی مقیم آمریکا خطاب به کرباسچی نوشت: اسائه ادب غلامحسین کرباسچی به ساحت قدسی حافظان حرم و خانواده محترم شهیدان و سربازان دلاور سردار قاسم سلیمانی شایسته یک تودهنی جدی به این تبختر پربلاهت است. وی خطاب به کرباسچی نوشت: مطمئن باش اگر هنگام صدور آن ترهات شخصاً نزدت حضور داشتم، دندان‌هایت را در دهانت خرد می‌کردم و ارزنی نیز خود را معطل اطوارهای روشنفکری و مدنی‌بازی و «خشونت بد است» و «من خیلی متمدنم» نمی‌کردم! این فعال سیاسی با بی‌کفایت خواندن کرباسچی ادامه داد: اگر سلیمانی و سربازان سلیمانی و رزم حماسی و قهرمانانه ایشان در شامات نبود اکنون حضرتعالی به‌جای آنکه از پشت میکروفن و در حریم امن مملکت لن‌ترانی علیه آن دردانگان کنی باید از خوف داعش با زن و بچه‌ات در بیابان‌های ساوه دنبال جان‌پناه می‌گشتی! سجادی افزود: تصاحب کرسی ریاست‌جمهوری تا آن اندازه ارزش ندارد تا برای پیروزی نامزدتان هر ترهاتی را از دهان‌تان برون ‌بریزید. کاخ ریاست‌جمهوری پاستور با تمام اجزا و جوانبش بر سرتان خراب شود اگر آن قدر شعور ندارید تا بفهمید رئیس‌جمهورتان نیز مانایی‌اش در قدرت را مدیون رشادت سلیمانی و سربازان سلیمانی در شاماتند.
 


Page Generated in 0/0133 sec