printlogo


کد خبر: 174930تاریخ: 1396/2/13 00:00
اخبار

حمایت محسن رضایی از برنامه قالیباف
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه «زمان» بزرگ‌ترین سرمایه است؛ هرکس بتواند آن را مدیریت کند، کشور را می‌تواند اداره کند، گفت: یارانه 110 هزارتومانی و ایجاد 5 میلیون شغل شدنی و ممکن است. محسن رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: «زمان» بزرگ‌ترین سرمایه است؛ هرکس بتواند آن را مدیریت کند، کشور را می‌تواند اداره کند. وی همچنین در مطلبی جداگانه تاکید کرد: یارانه 110 هزارتومانی شدنی است؛ بویژه اگر درآمدی و شغل‌آفرین باشد تا مصرفی و ایجاد 5 میلیون شغل هم ممکن است.

تشکیل پرونده قضایی برای کرباسچی
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل پرونده برای غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به دلیل توهین به شهدای مدافع حرم خبر داد. احمد خسروی‌وفا در گفت‌وگو با میزان، از تشکیل پرونده برای غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خبر داد و گفت: نسبت به اظهارات این فرد که جنبه جزایی داشته اعلام جرم و پرونده تشکیل شده است. وی خاطرنشان کرد: این فرد به دادسرای اصفهان احضار خواهد شد. غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در حاشیه مراسمی در اصفهان اظهاراتی توهین‌آمیز نسبت به شهدای مدافعان حرم داشت که اعتراضات مردمی را در پی داشت.

اصلح نگاهش به ملت و توانمندی داخلی است نه کدخدا
حجـت‌الاسلام مجتبـی ذوالنور گفت: باید فردی را برای تصدی قوه مجریه کشور انتخاب کنیم که نگاه به کدخدا نداشته باشد بلکه نگاهش به ملت ایران و توانمندی‎های داخلی باشد، روحیه و تفکر جهادی داشته باشد. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بسیج، پیرامون شاخصه‎های فرد اصلح برای عهده‎دار شدن مسؤولیت اجرایی کشور عنوان کرد: یکی از شاخصه‎های اصلح بودن؛ اعتقاد و باورهای دینی است و اعتقاد به باورهای مردم و اعتقاد به اصول و آرمان‎های انقلاب و پایبند بودن به این اصول و آرمان‎هاست. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: شاخصه دیگر توانمند بودن است که بتواند در کشور تحول و تغییر ایجاد کند و دارای روحیه و تفکر جهادی داشته باشد، به‌دور از  رفاه‎زدگی و اشراف‎زدگی کار کند؛ کسانی که در زر ورق اشرافیت زندگی کرده‎اند نمی‎توانند تحول ایجاد کنند، همچنان‎که فردی اصلح است که به قانون اساسی پایبند باشد و براساس اختیاراتی که در  قانون اساسی دارد به مردم قول دهد. ذوالنور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: طی سال‎های اخیر شاهد بودیم باور و اعتقادی به اقتصاد مقاومتی بین مسؤولان نبوده و کار چشمگیری نیز در این زمینه انجام نگرفت، لذا فردی برای تصدی ریاست‌جمهوری اصلح است که به اقتصاد مقاومتی و اجرای آن اعتقاد داشته باشد؛ یعنی کار عملی در این زمینه انجام دهد.

بررسی اعتراض کاندیداها به مناظره اول
رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغـات انتخابـات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در مناظره ۶ نامزد انتخاباتی تفاوت زمانی وجود دارد، گفت: اگر نامزدی بیشتر یا کمتر از وقت تعیین شده‌اش صحبت کرده، مابه‌التفاوت این امر در مناظره روز جمعه (۱۵ اردیبهشت‌ماه) در نظر گرفته می‌شود. احسان قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: کمیسیون در حال بررسی اعتراض 4 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری است؛ ما تاکنون هیچ جمع‌بندی درباره اعتراض فرد یا افرادی نداشته‌ایم. وی گفت: اخباری مبنی بر پذیرش اعتراض برخی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی این کمیسیون را تکذیب می‌کنم و مطالبی که در فضای مجازی پیرامون پذیرش اعتراض برخی نامزدها مطرح شده غیرقابل قبول است. رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در مناظره 6 نامزد انتخاباتی تفاوت زمانی وجود دارد، گفت: اگر نامزدی بیشتر یا کمتر از وقت تعیین شده‌اش صحبت کرده، مابه‌التفاوت این امر در مناظره روز جمعه (15 اردیبهشت‌ماه) در نظر گرفته می‌شود.


Page Generated in 0/0054 sec