printlogo


کد خبر: 174933تاریخ: 1396/2/13 00:00
اخبار

 توصیه حدادعادل به طرفداران نامزدهای جبهه مردمی
نایب‌ رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه هر دو نامزد جبهه مردمی امتیازات و توانایی‌های خاص خود را دارند، گفت: توصیه ما به همه دلسوزان که تلخی تفرقه را احساس کرده‌اند این است که از هرگونه تخریب نامزدهای جبهه خودداری کنند. غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با فارس، درباره نامزدهای این جبهه در انتخابات و تلاش برخی رسانه‌ها برای القای اختلاف میان آنها اظهار داشت: هر دو نامزد محترمی که از سوی جبهه مردمی به ملت ایران معرفی‌ شده‌اند، دارای امتیازات و توانایی‌های خاص خود هستند و طبعاً در بین نیروهای انقلاب طرفدارانی دارند. وی ادامه داد: نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که هر دو نامزد، کاندیدای جبهه هستند و توصیه ما به همه دلسوزان و همه‌کسانی که تلخی تفرقه را در گذشته احساس کرده‌اند و بر تفرقه تأسف خورده‌اند این است که از هرگونه تخریب در میان نامزدهای جبهه خودداری کنند. نایب‌رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر همین اساس افزود: اگر نظر برخی به طرفداری از یکی از این دو نامزد است، باید همسویی، هماهنگی و همکاری با طرفداران نامزد دیگر را واجب بدانند. وی تأکید کرد: باید مراقب بود در دام کسانی که نفع خود را در ایجاد بدبینی و اختلاف میان طرفداران این دو نامزد می‌دانند، نیفتیم. حدادعادل با اشاره به عملکرد دولت یازدهم و برنامه‌های ایجابی رئیسی و قالیباف برای تغییر وضع موجود، تصریح کرد: ما کاملاً به نتیجه تلاش‌ها امیدواریم و ان‌شاءالله آنچه در انتخابات 29 اردیبهشت رقم خواهد خورد، به سود ملت ایران باشد.

حقوق‌های نجومی در دولت یازدهم داد کارگران را درآورده است
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به اعتراضات کارگران در جریان سخنرانی رئیس‌جمهور گفت: حقوق‌های نجومی، فسادهایی که رخ داده و رانت‌هایی که داده شده، سبب نارضایتی هر چه بیشتر کارگران شده است.محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعتراضات کارگران در جریان سخنرانی حسن روحانی در جمع کارگران کشور، گفت: اعتراضات کارگران بیانگر این است که دولت یازدهم گام مثبتی در جهت بهبود وضعیت کارگران برنداشته است. وی با تأکید بر اینکه برخی کاندیداها در آستانه انتخابات به دنبال ریختن رأی کارگران به سبد خود هستند، افزود: زمانی که انتخابات تمام می‌شود، این قشر زحمتکش را فراموش می‌کنند. نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه اعتراضات کارگران بیانگر این است که آنها فریادرسی ندارند، تصریح کرد: طبیعی است زمانی که به شخصی ظلم می‌شود و مظلوم واقع می‌شود باید فریاد بزند و فریادش را به گوش رئیس‌جمهور برساند و از طرف دیگر هم حقوق‌های نجومی، فسادهایی که رخ داده و رانت‌هایی که داده شده، سبب نارضایتی هر چه بیشتر کارگران شده است.  


سردار آبرومند: از هیچ کمکی به جبهه مقاومت دریغ نخواهیم کرد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تجلیل از مقاومت دولت، ملت و ارتش سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران و سپاه در کنار مردم سوریه خواهد ماند و برای مقابله با تروریست‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.سپهبد علی عبدالله‌ایوب، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه که به دعوت ستاد کل نیروهای مسلح به کشورمان سفر کرده است، روز سه‌شنبه با سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه دیدار کرد. سردار آبرومند در این دیدار با بیان اینکه استکبار با تمام ظرفیت و توان در تلاش برای از بین بردن جبهه مقاومت است، گفت: امروز سوریه خط مقدم جبهه مقاومت بوده و ما این را با تمام وجود حس می‌کنیم. معاون فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه ملت ایران کمک‌های سوریه به ایران در دوران جنگ تحمیلی استکبار جهانی و صدام را فراموش نخواهد کرد، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به پیروزی جبهه مقاومت استفاده خواهیم کرد و معتقدیم تکلیف جنگ در عرصه زمین معین می‌شود و همانند دوران دفاع‌مقدس برای پیروزی باید فرماندهان در وسط میدان باشند که بحمدالله اینگونه نیز هست. سپهبد علی عبدالله‌ایوب نیز اظهار کرد: با کمک‌های مستشاری برادران سپاه از جمله «حاج قاسم سلیمانی» و شجاعت بی‌بدیلی که از خود نشان داده‌اند پیروزی‌های بزرگی برابر تروریست‌ها و دشمنان سوریه رقم خورده است اما توطئه بسیار گسترده و وسیع است و امیدواریم در ادامه این روند شاهد تداوم موفقیت‌ها و پیروزی نهایی جبهه مقاومت باشیم.
 


Page Generated in 0/0060 sec