printlogo


کد خبر: 174939تاریخ: 1396/2/13 00:00
سرخط خبر

 حمیدرضا تشیعی، رئیس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق وزارت نیرو گفت: پیش‌شرط وزارت نیرو برای توسعه همکاری با شرکت‌های آلمانی انتخاب شریک ایرانی است.
 مدیرعامل ایران‌خودرو از آغاز پیش‌فروش خودروی دناپلاس از امروز خبر داد.
 رئیس سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور، درخواست دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی سازمان مالیاتی را به منظور ایجاد پنجره واحد خدمت و یکسان‌سازی پنجره واحد دستمزدی ارائه کرد.
 سعید جلالی‌قدیری،‌ دبیراتحادیه تولید و صادرات پوشاک و نساجی ایران با بیان اینکه بیشترین حجم قاچاق پوشاک از مبادی ورودی در مناطق آزاد است، گفت: در هر لنج ۳۷ وانت پوشاک قاچاق می‌شود.
 معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی دستورالعمل جدید واردات دانه‌های روغنی به ازای خرید داخلی را به شرکت بازرگانی دولتی ابلاغ کرد که به ازای خرید هر کیلو دانه روغنی داخلی ۸۰ کیلو مجوز واردات معاف از تعرفه داده می‌شود.
 وزیر ارتباطات با تایید زمان اعلامی اجرای رجیستری از سوی ستاد مبارزه با کالا و قاچاق ارز گفت: احیای طرح رجیستری موبایل را از تیرماه کلید خواهیم زد.
 نایب‌رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: افشای اطلاعاتی که بازار سرمایه را دچار نوسان کند جرم است و در همه جای دنیا برای این جرم، مجازات‌های متناسب در نظر گرفته‌ می‌شود.
 


Page Generated in 0/0051 sec