printlogo


کد خبر: 174963تاریخ: 1396/2/13 00:00
پیام 2 بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس
بازگشت قدیمی‌ها

برانکو ایوانکوویچ در این 3 فصل حضور خود در پرسپولیس ثابت کرد راه کار کردن با بازیکنان جوان و با استعداد را بخوبی بلد است. این مربی کروات به نظم تیمی اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و این توانایی را دارد که فضای آرام و به دور از حاشیه را برای بازیکنان بااستعداد فراهم کند. پرسپولیس در فصل جابه‌جایی تابستانی به دنبال تغییر در خط حمله خود است. یکی از بازیکنانی که می‌تواند کمک زیادی به سرخپوشان کند محمد عباس‌زاده است که در لیگ آزادگان درخشید. عباس‌زاده در دوران علی دایی به پرسپولیس آمد و تا حدوی هم عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت اما یک مهاجم برای ماندن در سرخپوشان پایتخت باید عالی ظاهر شود و مانند طارمی بتواند آقای گلی را به دست آورد. عباس‌زاده بعد از جدایی از پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه نکرد. او با وجود آنکه از پرسپولیس جدا شده اما هنوز این تیم را فراموش نکرده و بارها نشان داده عاشق تیم سابق خود است. عشق این مهاجم با استعداد می‌تواند او را دوباره به پیراهن پرسپولیس برساند و البته که شایستگی پوشیدن آن را دارد. او در لیگ آزادگان که روز گذشته به پایان رسید توانست 24 گل به ثمر برساند و با اقتدار بهترین گلزن شود. عباس‌زاده با این عملکرد خوب در لیگ آزادگان بدون شک مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار خواهد گرفت و چه بهتر که او با باتجربه‌تر شدنش به پرسپولیس بازگردد و دوباره بازی کردن در کنار مهدی طارمی را تجربه کند تا زوج خطرناکی را تشکیل دهند. بهترین گلزن لیگ برتر و بهترین گلزن لیگ آزادگان می‌توانند زوج خوبی برای هم باشند و خط حمله پرسپولیس را برای فصل بعد تقویت کنند.
پیام یاغی پرسپولیسی  برای برانکو
یاغی سابق سرخپوشان ابراز امیدواری کرد بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و شاگرد برانکو شود. پیام صادقیان یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران بود که قدر خود را ندانست. او فرصت بازی کردن در پرسپولیس را به دست آورد اما آنقدر حاشیه و جنجال داشت که برانکو او را تحمل نکرد و در نهایت از سرخپوشان جدا شد. صادقیان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر برای ماشین‌سازی تبریز بازی کرد اما نتوانست مانع از سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر شود. او بسیار دوست دارد یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او گفت: از برانکو کدورتی ندارم و دوست دارم به پرسپولیس بازگردم. می‌خواهم در جام‌جهانی بازی کنم و امیدوارم با حضور در پرسپولیس دوباره شانس دعوت شدن به تیم‌ملی را پیدا کنم.
عاقبت تلخ عالیشاه
امید عالیشاه به احتمال زیاد باید سال آینده در لیگ یک بازی کند. او که برای گذراندن دوران خدمت سربازی‌اش به تراکتورسازی رفته بود با محرومیت این تیم از جذب بازیکن جدید نتوانست برای تیم امیر قلعه‌نویی بازی کند. عالیشاه امیدوار بود با صعود ملوان به لیگ برتر، فصل آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشد اما با توجه به ماندن ملوان و فجر سپاسی در لیگ یک و ادامه محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید، به نظر می‌رسد عالیشاه چاره‌ای جز بازی در لیگ یک نداشته باشد.
همه‌چیز از یک لایی شروع شد!
بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن آنقدر تحت تاثیر اعتصاب شاگردان برانکو قرار داشت که کمتر کسی متوجه حرکت تکنیکی بازیکن ذخیره قرمزها در این دیدار شد. احسان علوان‌زاده بازیکن 23 ساله دزفولی که در ابتدای فصل از نفت مسجدسلیمان به پرسپولیس آمد، جلوی ذوب‌آهن 30 دقیقه در زمین حضور داشت که طولانی‌ترین حضور او در ترکیب پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود. احسان که تا قبل از بازی هفته بیست‌ونهم، تنها 57 دقیقه برای پرسپولیس در لیگ بازی کرده بود، در دقیقه 78 این بازی در نزدیکی  محوطه جریمه ذوب‌آهن، با یک حرکت تکنیکی به مهدی رجب‌زاده لایی زد. جالب اینکه در پایان بازی علوان‌زاده در تونل ورزشگاه به سمت مهدی رجب‌زاده رفت و از کاپیتان ذوبی‌ها به خاطر صحنه لایی انداختن دلجویی کرد. رجب‌زاده که از این حرکت بازیکن پرسپولیس حسابی جاخورده بود با خنده‌ای بر لب از علوان‌زاده تشکر کرد و به او گفت: «هر وقت توانستی و فرصت داشتی باید به حریفت لایی بزنی پس من از تو ناراحت نیستم و امیدوارم همیشه موفق باشی.» فیلم صحنه حرکت تکنیکی علوان‌زاده در صفحات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که یکی از این صفحات، امین پرسپولیسی نام دارد. صفحه‌ای با 106 هزار فالوئر که کرار جاسم، جواد کاظمیان و شیث رضایی از معروف‌ترین فالوئرهایش هستند. انتشار کلیپ لایی زدن علوان‌زاده به رجب‌زاده در این صفحه باعث شده بازیکن خوش‌اخلاق ذوب‌آهن هم پای این پست کامنت بگذارد. رجب‌زاده نوشته: «ماشالله به این جوون. از جوونای جسور و شجاع و در عین حال احترام‌گذار به بزرگ‌ترشون خوشم میاد. ان‌شاءالله جا پای بزرگان فوتبال بذاره و باعث افتخار تیمش بشه.» کامنت رجب‌زاده طبیعتا با استقبال طرفداران پرسپولیس مواجه شده و آنها در کامنت‌های‌شان از تعریف جالب رجب‌زاده از بازیکن جوان قرمزها تشکر کرده و این را نشانه بزرگ بودن بازیکن 38 ساله ذوب‌آهن دانسته‌اند.
رونمایی از فهرست جدید برانکو
اینطور که به نظر می‌رسد برانکو فقط یک لیست خرید ندارد. لیست اصلی او مدت‌هاست رسانه‌ای شده و نام نفراتی نظیر گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و سعید آقایی در آن دیده می‌شود اما انگار لیست دومی هم وجود دارد که سرمربی پرسپولیس نام بازیکنان مورد نظرش را در آن نوشته. خبرگزاری میزان از این فهرست رونمایی کرده و نوشته: شنیده می‌شود خالد شفیعی، سینا عشوری و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی در صدر فهرست خرید برانکو قرار دارند. همچنین از سیامک نعمتی از پیکان و پیمان شیرزادی از استقلال خوزستان به عنوان دیگر گزینه‌های سرمربی پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات نام می‌برند. حتی شنیده شده مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکنان وارد عمل هم شده‌اند.
 


Page Generated in 0/0055 sec