printlogo


کد خبر: 174967تاریخ: 1396/2/13 00:00
اخبار

هم استقلال نقره‌داغ شد هم ساسان انصاری
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 2 رای خود برای 2 بازی هفته بیست‌ونهم لیگ برتر را اعلام کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان، از سوی ساسان انصاری، بازیکن تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر هل دادن داور پس از اخراج رخ داد که وی طبق بند ۳۳ ماده ۶۶ آیین‌نامه انضباطی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب، به تیم،کادر فنی و بازیکنان حریف، با توجه به سابقه قبلی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم صنعت نفت آبادان به خاطر پرتاب ترقه توسط تماشاگرانش با توجه به سابقه قبلی به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم پدیده مشهد به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر استفاده از لیزر، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم استقلال تهران با توجه به سابقه و تخلف تماشاگرانش در استفاده از لیزر، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده مشهد نیز به خاطر ورود به داخل زمین و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، به تذکر کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همه آرای فوق قطعی است.

هشدار جدی فیفا به باشگاه سعودی
باشگاه الشباب عربستان به‌خاطر پرداخت نکردن مطالبات بازیکن سابق استقلال به کسر امتیاز یا حتی سقوط به لیگ پایین‌تر محکوم شد. ‌به نقل از العاجل، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به باشگاه الشباب عربستان هشدار جدی داد که در صورت پرداخت نکردن مطالبات سرور جباروف، بازیکن سابق این تیم با کسر امتیاز یا حتی سقوط به لیگ پایین‌تر مواجه خواهد شد. در نامه فیفا به این باشگاه سعودی آمده است که باید طلب 880 هزار دلاری جباروف به همراه 155 هزار دلار جریمه تاخیر پرداخت به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود، در غیر این صورت فیفا از آنها امتیاز کسر خواهد کرد و چه‌بسا حکم سقوط آنها به لیگ پایین‌تر را هم صادر کند. جباروف در الشباب بازیکنی تاثیرگذار بود. او در زمستان با استقلال به توافق نهایی رسید و قرار بود پیراهن آبی‌پوشان تهرانی را بر تن کند اما  در نهایت استقلال به خاطر محرومیت از سوی فیفا نتوانست از این بازیکن باتجربه ازبکستانی استفاده کند و او الان در سپاهان بازی می‌کند.

تیم‌ملی فوتبال ایران در رده بیست‌وهشتم جهان باقی ماند
تیم‌ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکینگ فیفا در رده بیست‌وهشتم جهان باقی ماند. رنکینگ جدید تیم‌های ملی فوتبال جهان فردا پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی از سوی فیفا اعلام می‌شود. این در حالی است که طبق برآوردهای انجام شده، تیم‌ملی فوتبال ایران با همان 820 امتیاز ماه گذشته و بدون تغییر امتیاز و جایگاه برای دومین ماه پیاپی در رده بیست‌وهشتم جهان و اول آسیا قرار گرفته است.

بسته ۱۸۰ میلیون یورویی منچستریونایتد برای گریزمن
منچستریونایتد برای شکار و استخدام مهاجم ملی‌پوش و فرانسوی اتلتیکومادرید ۱۸۰ میلیون یورو کنارگذاشته است. منچستری‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند که تابستان امسال هر طور شده، آنتوان گریزمن را به خدمت گیرند. مطابق اعلام روزنامه دیلی‌میل، سر‌خپوشان برای این منظور بسته 180 میلیون یورویی کنارگذاشته‌اند. به این ترتیب آنها می‌خواهند در ازای 90 میلیون یورو، نظر‌ مادریدی‌ها را برای تحقق انتقال جلب کنند، سپس با این گلزن تکنیکی قراردادی 5 ساله امضا کرده و هر ماه به وی 350 هزار یورو دستمزد دهند که این رقم در مدت یادشده بالغ بر 90 میلیون یورو خواهد شد. در این گزارش عنوان شده در صورتی که با این شرایط گریزمن به اولدترافورد بیاید، آنوقت پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر خواهد شد و حتی از پل پوگبا، هموطنش که تابستان گذشته به این تیم انگلیسی ملحق شد، بیشتر درآمد خواهد داشت.

رباط صلیبی حسن‌زاده پاره شد
مهاجم تیم فوتبال سپاهان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. مسعود حسن‌زاده، مهاجم سپاهان در بازی با تراکتورسازی از ناحیه زانو آسیب دید. او 2 روز پیش برای گرفتن MRI اقدام کرد و سرانجام مشخص شد این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده است. با این شرایط حسن‌زاده 6 تا 7 ماه از میادین فوتبال دور خواهد ماند و احتمالا نیم‌فصل دوم لیگ فصل بعد به شرایط بازی خواهد رسید.
 


Page Generated in 0/0041 sec