printlogo


کد خبر: 175043تاریخ: 1396/2/16 00:00
انتخابات

مناظرات، ناتوانی و ناکارآمدی جریان پرمدعا را عیان کرد
معاون رئیس‌جمهور سابق نوشت: هرچه این مناظرات برگزار می‌شود یک موضوع عیان‌تر می‌شود و آن هم ناتوانی و ناکارآمدی جریانی پرمدعا و غربگرا در اداره کشور است. مهرداد بذرپاش در کانال تلگرامی خود درباره مناظره کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: هرچه این مناظرات برگزار می‌شود یک موضوع عیان‌تر می‌شود و آن هم ناتوانی و ناکارآمدی جریانی پرمدعا و غربگرا در اداره کشور است. وی نوشت: این انتخابات هر نتیجه‌ای داشته باشد این دستاورد از همه چیز مهم‌تر است. امروز این جریان باید در دوربین نگاه کند و بگوید هم سانتریفیوژ می‌چرخد و هم چرخ زندگی مردم.

دولت یازدهم سایه رکود و بیکاری را بر سر کشور پهن کرد
وزیر سابق نفت با بیان اینکه برخی می‌گویند «سایه شوم جنگ را از سر کشور دور کردیم» که دروغی بزرگ است، گفت: آنها سایه شوم رکود و بیکاری را بر سر کشور پهن کردند. به گزارش تسنیم، رستم قاسمی در نشست کمیته مهندسین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که عصر روز پنجشنبه در مجموعه فرهنگی رفاه برگزار شد، با ابراز اینکه «دو دیدگاه در مسائل اقتصادی در کشور ما وجود دارد»، تصریح کرد: یک دیدگاه می‌گوید ما بدون آنکه در حلقه اقتصادی تعریف‌شده در دنیا قرار بگیریم نمی‌توانیم حرکت کنیم ولی دیدگاه مقابل آن می‌گوید می‌شود و می‌توانیم، چرا که تجربه این کار وجود دارد. وی با بیان اینکه جنجال‌های اطراف ایران برای ناامن کردن کشور است، گفت: علت ایجاد داعش نابودی سرچشمه مقاومت است. قاسمی افزود: عده‌ای می‌گویند «ما چرا مدافعان حرم داریم؟ باید با داعش مذاکره کنیم»، اولاً شما بگویید با آنهایی که مذاکره کردید چه نتیجه‌ای گرفتید که حال می‌خواهید با داعش مذاکره کنید؟وزیر سابق نفت با بیان اینکه «دشمن در جنگ اقتصادی با ما همه ابزارها و تحریم‌ها را به ما تحمیل کرد»، تأکید کرد: وقتی دشمن تحریم‌ها را بی‌نتیجه دید به‌دنبال مذاکره با ما بود، چرا که می‌دانست غنی‌سازی ما از 8 درصد به 20 درصد رسیده و بزودی به 90 درصد خواهد رسید.

دولت در زمینه کم‌کاری در فضای مجازی مدافع است نه مهاجم
عزت‌الله ضرغامی گفت: دولت در زمینه کم‌کاری در فضای مجازی مدافع است، نه مهاجم. نامزدهای جبهه انقلاب به‌درستی و با صراحت مطالبات مردم را مطرح کنند. عضو شورایعالی فضای مجازی در جمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان، اساتید و نخبگان از سرعت پایین اینترنت و کمبود پهنای باند بشدت ناراضی‌اند. کم‌فروشی وزارت ارتباطات در فروش پهنای باند به متقاضیان دردآور است. آنان ده‌ها برابر بیشتر از قیمت واقعی از مشترکان پول دریافت می‌کنند.وی با انتقاد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این وزارتخانه عملا به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده و در مقابل واگذاری ظرفیت‌های خارجی پول‌های کلان از مردم می‌گیرد. به مردم ظلم می‌شود و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.عضو شورایعالی فضای مجازی گفت: در دولت یازدهم هیچ نوآوری خاصی در فضای مجازی دیده نمی‌شود. دولت مرتبا با سرویس خارجی تلگرام عکس یادگاری می‌گیرد. تلگرام در سطح جهانی از اعتبار بالایی برخوردار نیست. عمده کاربران آن در ایران هستند، آن هم به دلیل ضعف دولت در ارائه یک پیام‌رسان پرظرفیت، مطمئن و ارزانقیمت بومی. مدیر جوان تلگرام هیچگونه ارزشی برای اولیه‌ترین مطالبات مدیران وزارت ارتباطات قائل نیست. دولتمردان کاملا منفعل هستند. رئیس سابق رسانه ملی اضافه کرد: دولت در زمینه کم‌کاری در فضای مجازی مدافع است، نه مهاجم. نامزدهای جبهه انقلاب به‌درستی و با صراحت مطالبات مردم را مطرح کنند. دولت مرتبا به خاطر برقراری سرویس‌های خارجی مثل تلگرام بر مردم منت می‌گذارد. مثل این است که سازمان‌های ارائه‌دهنده آب و برق و گاز به دلیل ارائه خدمتی که پول آن را دریافت می‌کنند دائما بر مردم منت بگذارند.


Page Generated in 0/0055 sec