printlogo


کد خبر: 175156تاریخ: 1396/2/18 00:00
اخبار

هیچ‌کس برای حضور در استقلال با من صحبت نکرده
بدنساز سابق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: تا این لحظه هیچ‌کس درباره حضورم در استقلال با من صحبت و مذاکره‌ای انجام نداده است. میک مک‌درموت درباره اینکه باشگاه استقلال مدعی  است با وی مذاکراتی داشته است، گفت: من درباره اتفاق و صحبتی که انجام نشده نمی‌توانم اظهارنظر کنم و اگر درباره اتفاقی که نیفتاده و چیزی که نشنیدم، حرفی بزنم اصلا منطقی نیست. وی درباره اینکه آیا استقلالی‌ها با شما درباره فصل آینده صحبت کرده‌اند؟ گفت: تا این لحظه هیچ‌کس در این‌باره با من صحبت و مذاکره‌ای انجام نداده است. بدنساز سابق تیم‌ملی فوتبال ایران درباره اینکه حتی شنیده می‌شود قرار است وی برای تماشای دیدار استقلال و التعاون به قطر سفر کند، گفت: به دوحه بروم؟! فعلا که در دوبی هستم و هیچ بلیت یا برنامه‌ای برای سفر به قطر ندارم و در این‌باره هم با من صحبتی نشده است.

خبر خوب دیاز برای برانکو
سرمربی الهلال عربستان پیش از دیدار با الریان قطر گفت: کاملا آماده این بازی هستیم تا به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم. تیم فوتبال الهلال عربستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الریان قطر است و نتیجه این بازی سرنوشت پرسپولیس را برای صعود مشخص می‌کند. این بازی برای پرسپولیسی‌ها اهمیت زیادی دارد، زیرا الهلال صعودش به مرحله بعد قطعی شده است و این بازی برای آنها به منزله بازی تدارکاتی است ولی در مقابل برای الریان اهمیت زیادی دارد، زیرا با برد در این بازی می‌تواند خودش را به‌جای پرسپولیس به مرحله بعد برساند. رامون دیاز، سرمربی الهلال به نظر می‌رسد با تمام قدرت در این بازی حضور پیدا خواهد کرد و با تیم دوم خود به میدان نمی‌رود، زیرا در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما در بازی آخر خود در لیگ توانستیم مقابل النصر رقیب سنتی خود پیروزی خوبی را کسب کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی مقابل الریان پیروز شویم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم. وی افزود: برای ما بسیار مهم است با کسب پیروزی یا تساوی در دیدار مقابل الریان صدرنشین شویم و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم. برای بازی با الریان آمادگی کامل داریم.

وین رونی تابستان به لیگ حرفه‌ای چین می‌رود
مهاجم باتجربه منچستریونایتد که از چند ماه قبل بحث حضورش در خاوردور مطرح است، احتمال دارد تابستان راهی چین شود. از زمستان گذشته بحث انتقال وین رونی به فوتبال حرفه‌ای چین مطرح بوده  است. حال به نظر می‌رسد چنین انتقالی صورت می‌گیرد. مطابق اعلام روزنامه «ساندی اکسپرس» گلزن
۳۱ ساله آخرین روزهای حضورش را در اولدترافورد سپری می‌کند و تابستان به یکی از پیشنهادات وسوسه‌کننده‌اش از تیم‌‌های چینی پاسخ مثبت خواهد داد. رونی از زمان حضور ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی، جایگاه خود را به عنوان بازیکن ثابت از دست داده و با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۱۹ قرارداد دارد.

معمای وزنه‌بردار گمشده
رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌بر‌داری و سرپرست تیم اعزامی به نیوزیلند درباره عدم بازگشت بیاتی گفت: در حال بررسی وضعیت این وزنه‌بردار از مراجع ذی‌صلاح هستیم. علیرضا شیخ‌الاسلامی، رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری درباره عدم بازگشت احسان بیاتی، ملی‌پوش تیم پیشکسوتان به ایران، گفت: بیاتی یکی از خوش‌سابقه‌ترین پیشسکوتان کشورمان در سفرهای برون‌مرزی بود. وی 7 سفر را در مسابقات جهانی و المپیک در رده سنی پیشکسوتان همراه تیم به خارج از کشور اعزام شده بود. سرپرست تیم اعزامی به بازی‌های المپیک پیشکسوتان تاکید کرد: به هیچ‌وجه باورکردنی نیست که او بخواهد در کشور دیگری پناهنده شود. چند روز از مهلت ویزای بیاتی باقی مانده است، بنابراین به طور قطعی نمی‌شود نظر نهایی را صادر کرد و در حال‌ بررسی‌های بیشتر از سوی مراجع ذی‌صلاح هستیم.

عمل جراحی حسن روشن با موفقیت انجام شد
عمل جراحی پیشکسوت استقلال با موفقیت انجام شد. عمل جراحی روشن یک ساعت و نیم به طول انجامید و کیست داخل روده وی به صورت لیزری خارج شد. در حال حاضر وی به بخش عمومی منتقل شده است. دکتر آگاه در گفت‌وگو با فارس در این‌باره گفت: جراحی آقای روشن موفقیت‌آمیز بود و مشکلی نبود. آزمایش‌های نهایی را هم می‌گیریم و ان‌شاءالله اتفاقی نمی‌افتد.
 


Page Generated in 0/0069 sec