printlogo


کد خبر: 175191تاریخ: 1396/2/18 00:00
سرخط خبر

 علیرضا بزرگی، رئیس نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران گفت: براساس توافق نظام مهندسی استان تهران و سازمان بیمه تامین اجتماعی، مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی از ابتدای اردیبهشت از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند.
 محمود نویدی، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اتمام ساخت ترمینال زیارتی «سلام» تا بهمن امسال خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه هم‌اکنون حدود ۴۵ درصد است.
 براساس ابلاغیه جدید قوه‌قضائیه، محل نگهداری کالای قاچاق مکشوفه توقیف و غیرقابل انتقال شد.
 ایران در حال مذاکره با آژانس اعتبار صادرات انگلیس برای تسهیل فاینانس هواپیماهای خریداری شده ایران‌ایر از ایرباس و بوئینگ است.
 پذیره‌نویسی صندوق طلا از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود و حداقل پذیره‌نویسی مبلغ ۱۰ هزار ریال خواهد بود و حداقل تعداد واحد قابل خریداری نیز
۱۰ عدد است.
 سازمان بورس و اوراق بهادار، نخستین صندوق سرمایه‌گذاری کالایی با دارایی پایه گواهی سپرده سکه طلا، بزودی در بورس کالای ایران ایجاد می‌شود. این صندوق از نوع صندوق‌ سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) است.
 سازمان امور مالیاتی، مصوبه رفع مشکلات مالیاتی واحدهای کوچک و متوسط در اجرای مقررات تبصره الحاقی ماده ۲۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۲۱۹ قانون مالیات‌های مستقیم را ابلاغ کرد.
 مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل زمستان را اعلام کرد که براساس آن، تورم تولیدکننده بخش صنعت در زمستان سال گذشته به 3/10 درصد رسید.
 نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تهیه پیوست استاندارد برای رونق صادرات و واردات یک نیاز ضروری است و در این راستا با تشکیل کارگروه استانداردسازی، ظرفیت‌های استاندارد شناسایی و از ابتدا همه‌چیز با استاندارد تعریف خواهد شد.
 مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: حدود ۲۰ تا ۲۵ میدان مشترک در مناطق مرکزی وجود دارد که هنوز توسعه نیافته‌اند این میادین با عراق مشترک هستند و در این راستا یک تیم مذاکراتی بین ایران و عراق تشکیل شده تا مباحث را پیگیری کند.
 


Page Generated in 0/0058 sec