printlogo


کد خبر: 175234تاریخ: 1396/2/19 00:00
اخبار

توضیحات معاون دادستان کل کشور سایت کارانه با شکایت ستاد روحانی فیلتر شد
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی درباره فیلتر سایت کارانه مربوط به آقای قالیباف اظهار داشت: ستاد انتخاباتی آقای روحانی طی نامه‌ای در تاریخ ۱۵/۲/۹۶ به طور کتبی از فعالیت سایت کارانه شکایت کرده و تقاضای برخورد سریع نهاد‌های امنیتی و کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست‌جمهوری با این سایت را داشته است. به گزارش میزان، قاضی خرم‌آبادی افزود: این درخواست جهت اقدام لازم به دادستانی کل کشور ارسال شده و در جلسه برخط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت. معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اظهار کرد: براساس تصمیم اکثریت اعضای حاضر در جلسه برخط، دستور فیلتر و مسدودسازی این سایت صادر شده است. دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ادامه افزود: نمایندگان وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات از طرف دولت در این رای‌گیری شرکت کرده و به فیلتر این سایت رای مثبت دادند. به گفته قاضی خرم‌آبادی، وزیر کشور هم طی اظهاراتی که در فضای مجازی منتشر شده است رسما مخالفت خود را با فیلتر این سایت اعلام کرده است. وی گفت: عین تصمیم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه جهت اجرا به وزارت ارتباطات ارسال شده است و مسؤولان آن وزارتخانه از جزئیات رای اعضای کارگروه و نظر آنها مطلع هستند. معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تاکید کرد: لذا اظهارات وزیر ارتباطات که اعلام کرده است این سایت به دستور قضایی فیلتر شده و دولت در فیلتر آن نقشی نداشته است خلاف واقع و کذب محض است و قطعا اگر 2 عضو دولت با فیلتر این سایت مخالفت می‌کردند، این سایت فیلتر نمی‌شد.

مردم دولتمردی نمی‌خواهند که خانه 93 میلیاردی داشته باشد
نماینده سابق مجلس گفت: مردم ما دولتمردی را نمی‌خواهند که در یک خانه ۹۳ میلیارد تومانی اقامت داشته باشد و نتواند قشر ضعیف جامعه را بخوبی درک کند. به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی، در سلسله نشست‌های انتخاب اصلح که با حضور آحاد مردم در مسجد قدس اردبیل برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسائل کشور مطرح است، امروز شاهدیم که متاسفانه برخی رؤسای جمهور پیشین از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند و این موضوع سبب شده انقلاب اسلامی با اهداف و شعارهای زمان پیروزی انقلاب زاویه داشته باشد.این فعال سیاسی ادامه داد: مردم ما دولتمردی را نمی‌خواهند که در یک خانه 93 میلیارد تومانی اقامت داشته باشد و نتواند قشر ضعیف جامعه را بخوبی درک کند. زاکانی گفت: سیستم اداره کنونی کشور بویژه در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهداف انقلاب زاویه پیدا کرده و علت این موضوع نیز عدم انتخاب درست و اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری است که امیدواریم مردم ایران در انتخابات پیش‌رو به این مهم توجه کنند.

آقایان در مذاکرات کم آوردند خواستند آزمایش موشکی انجام شود
کاندیدای ریاست‌جمهوری درباره آزمایش موشکی در زمان مذاکرات گفت: آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام شود. اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید. سیدمصطفی میرسلیم در دانشگاه علم و صنعت با طرح این سوال که چرا باید واگن‌های مترو را از چین وارد کرد، بیان داشت: ما نیازی به نگاه به خارج برای توسعه نداریم، البته این به معنای بستن درهای کشور نیست. من به آقای جهانگیری گفتم به‌جای نعمت‌زاده کسی را برای مذاکره بفرستید که غربی‌ها را بشناسد و بتواند حق ملت را بگیرد. میرسلیم در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره اینکه چرا در هنگام مذاکرات، آزمایش موشکی انجام شده است، گفت: آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام شود. اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید. این کاندیدای ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا زمانی که در کنار کاخ‌ها، فقرا در زباله‌ها دنبال غذا برای سیر کردن شکم خود هستند، نمی‌توان از مبارزه با فساد سخن گفت. میرسلیم ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی ما رو دست خوردیم. رئیس‌جمهور معاون اول خود را با استفاده از امکانات بیت‌المال برای تبلیغات آورده که این خود گویای فساد و اشرافی‌گری است.
 


Page Generated in 0/0096 sec