printlogo


کد خبر: 175239تاریخ: 1396/2/19 00:00
سرخط خبر

 هیات دولت با ۱۳ سال تاخیر، در مصوبه‌ای به سازمان ملی زمین و مسکن ماموریت داده به کارگران و کارکنان شرکت معادن زغال‌سنگ زرند کرمان بابت پاداش پایان خدمت زمین‌ واگذار کند و هزینه دریافت سند را هم کارگران باید پرداخت کنند.
 ستاد اقتصاد مقاومتی، وزارت صنعت را مکلف کرد از طریق تقویت، توانمندسازی و توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط، صادرات غیرنفتی را به میزان 2 میلیارد دلار افزایش دهد.
 رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای بهسازی یا جابه‌جایی ساختمان‌های مهم دستگاه‌های مختلف با اولویت‌دادن به 5 شهر تهران، کرج، تبریز، کرمان و مشهد خبر داد.
 گمرک ایران در ابلاغیه‌ای واردات قراضه آهن و ضایعات فلزی از عراق و افغانستان را ممنوع اعلام کرد.
 اتحادیه کشباف و جوراب تهران با ارسال درخواستی به وزارت صنعت، معدن و تجارت از مسؤولان خواسته است با توجه به توان تولید جوراب در کشور جلوی واردات این محصول گرفته شود.
 فرشید منوچهری، دبیر شورای ملی زعفران گفت: از ابتدای سال ۹۶ فروش زعفران فله‌ای ممنوع شده و اجازه بسته‌بندی هم به کارگاه‌هایی داده می‌شود که مجهز به آزمایشگاه استاندارد باشند.
 سیدفرزاد طلاکش، دبیرکل کانون سراسری مرغ‌ تخم‌گذار کشور بر لزوم اختصاص یارانه صادراتی برای از سرگیری صادرات تخم‌مرغ تاکید کرد و گفت: امسال بیشتر از ۵۰هزارتن تخم‌مرغ نمی‌توانیم صادر کنیم.
 با ابلاغ مصوبه جدیدی درباره توزیع و عرضه بنزین با استاندارد ملی، در عمل استاندارد جدیدی با عنوان استاندارد ملی جایگزین استاندارد بین‌المللی یورو ۴ در تولید و توزیع سوخت کشور شد.
 


Page Generated in 0/0053 sec