printlogo


کد خبر: 175244تاریخ: 1396/2/19 00:00
کوتاه و گویا

  انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با بیش از30 عنوان کتاب و نشریه علمی و آثار ریاست دانشگاه در نمایشگاه کتاب حضور دارد.
  عصرانه به وقت جوانی برنامه‌ای است که به همت خانه شهریاران جوان همزمان با نمایشگاه کتاب با حضور هنرمندان و شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و کارآفرین برگزار می‌شود.
  شرکت شهروند در همایش نخستین جایزه ملی مسؤولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی موفق به کسب جایزه با موضوع اهتمام در ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی شد.
  مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری جشنواره هنری «جوان، شهر، آینده» خبر داد و گفت:  طی هفته جوان 20 عنوان برنامه در قالب جشنواره، مسابقه، جشن، نشست‌های تخصصی و فعالیت‌های اجتماعی، ویژه جوانان 15 تا 30 سال در سراسر پایتخت اجرا می‌شود.
  همزمان با روز جهانی کار و کارگر سامانه استقرار کارگران فصلی در خیابان رنجبر منطقه 10 افتتاح و راه‌اندازی شد.
  جشنواره مشکات محلات شهر تهران و جمع‌آوری آثار این جشنواره با محوریت آسمان آبی، زمین پاک و اخلاق شهروندی دی ماه و بهمن ماه سال 95 انجام شد که در منطقه 13 بیش از 108 هزار اثر در قالب روزنامه‌دیواری، عکاسی، نقاشی، خاطره‌نویسی، شعر، داستانک و انیمیشن جمع‌آوری شد.
  در مراسمی که با حضور خانواده آتش‌نشان شهید مستوفی، مسؤولان شهرداری منطقه 13، ائمه جماعات، شورایاران و  جمعی از آتش‌نشانان و شهروندان در ناحیه 3  برگزار شد، خیابان بصیر در محدوده  محله شورا  به نام شهید علی مستوفی، از شهدای گرانقدر حادثه پلاسکو مزین شد.
 عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 گفت: با اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری و اتصال شبکه خانگی همچنین تبدیل انهار به کانیو تا حدودی مشکلات زیست‌محیطی منطقه کاهش می‌یابد.
 مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه 20 با حضور نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه برگزار شد.


Page Generated in 0/0046 sec