printlogo


کد خبر: 175291تاریخ: 1396/2/20 00:00
اخبار

اتفاق جالب در رئال
نیمکت فوق‌العاده
گیوم بلگه: موضوعی وجود دارد که همه را به وجد می‎آورد. رئال‌مادرید تیمی است که در تیم نیمکت‌نشینان بازیکنانی مانند موراتا، ایسکو، خامس رودریگس، لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو را دارد. این تیم می‌تواند براحتی در لالیگا جزو تاپ فور باشد اما فکر نکنید این برنامه رئال بوده است. این فقط یکی از  عجایب فوتبال است. قصد خودشان این نبوده که چنین تیم نیمکت‌نشین قدرتمندی داشته باشند، بلکه اینطور اتفاق افتاده است. فقط مشکل اینجاست که این اتفاق نمی‌تواند برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد. تیم‌های بسیاری در اروپا خامس رودریگس را می‌خواهند. از نظر من هم منچستریونایتد بیشترین شانس را برای جذب او دارد. مدیر برنامه‌های او خورخه مندس است و رابطه خیلی نزدیکی با مورینیو دارد. او از آن بازیکنانی است که  به‌جای رفتن به تیمی که بردن و قهرمانی‌اش تضمین است، دوست دارد در تیمی بازی کند که بتواند به آن کمک کند تا برنده باشد. منچستریونایتد هم تیمی است که در تابستان به دنبال هزینه و سرمایه‌گذاری کردن است و می‌خواهد موفق باشد، البته رقابت کردن یک چیز است و رسیدن به عنوان و قهرمانی یک چیز دیگر. دیگر بازیکن این تیم موراتاست که منتظر است ببیند تکلیفش با چلسی چه می‌شود. آبی‌های لندن باید تصمیم بگیرند و از بین روملو لوکاکو و آلوارو موراتا یکی را به خدمت گیرند. لوکاکو ترجیح باشگاه و موراتا ترجیح کونته است. حرکات او، شناختی که از مربی دارد و استعدادش بخوبی مناسب تیم لندنی است. خب! بازگردیم به رئال‌مادرید، آنها این فصل نشان دادند تیم اصلی‌شان را برای بردن بازی‌های بزرگ گذاشته‌اند و با کل ترکیب‌شان برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگند. این همان چیزی بود که در سال‌های اخیر رئالی‌ها آن را کم داشتند. به همین دلیل هم در 8 سال تنها یک قهرمانی کسب کرده‌اند. بارسلونا نشان داده در این فصل راه‌حل زیادی از روی نیمکت در اختیار ندارد. با وجود این آنها هنوز نفس به نفس با رئال پیش می‎روند، البته اصلی‌ترین دلیلش حضور لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارس در تیم است؛ مهاجمان سه‌گانه‌ای که قدرتمندترین پایان‌شان در یک فصل را تجربه خواهند کرد. فصل رو به پایان است و تیم‌ها برای آینده‎شان برنامه‌ریزی می‌کنند. سلتاویگو احساس می‌کند ادواردو بریزو در حال ترک تیم است و می‌تواند جایگزینی برای خورخه سامپائولی سویا باشد، کسی که احتمالا مربی جدید آرژانتین خواهد شد. برای شغل سلتا، خوان کارلوس اونزوئه و مائوریسیو پوچتینو در نظر گرفته شده‌اند و ارنستو والورده هم هنوز اصلی‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا بعد از اینکه انریکه تیم را ترک کرد، است.


طارمی رکورد فرشاد پیوس را شکست
مهاجم بوشهری سرخپوشان پایتخت با هت‌تریک در دیدار برابر الوحده رکوردی را که پیش از 20 سال پابرجا بود جابه‌جا کرد. به گزارش شفقنا ورزشی، مهدی طارمی، ستاره پرسپولیس در دیدار برابر الوحده امارات بود. او در این دیدار مثل دیدار رفت درخشید. طارمی در دیدار رفت 2 گل به ثمر رساند و در دیدار برگشت توانست هت‌تریک کند تا سهم بسزایی در صعود قرمزپوشان به دور بعد داشته باشد. این مهاجم بوشهری در اوج دوران خود به سر می‌برد. او در رقابت‌های لیگ با زدن 18 گل در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم با هت‌تریک اخیر در صدر جدول بهترین گلزنان است. طارمی در مجموع در فصل جاری توانست تعداد گل‌های خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد 24 برساند تا رکورد فرشاد پیوس اسطوره خط حمله سرخپوشان را بشکند. پیوس بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در سال 1373 توانست در یک فصل 22 گل برای سرخپوشان به ثمر رساند که طارمی توانست با هت‌تریک برابر الوحده رکورد پیوس را جابه‌جا کند.


جلسه سرمربی تیم‌ملی فوتسال با محمدرضا ساکت
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در آستانه اردوی آماده‌سازی این تیم جلسه‌ای را با مدیر تیم‌های ملی برگزار کرد.  به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی فوتسال که در روزهای گذشته تمرینات خود را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران پیگیری می‌کرد، با انجام تمرین صبح دیروز به اردوی خود در تهران پایان داد. قرار است ملی‌پوشان صبح پنجشنبه برای برپایی اردو راهی شهرکرد شوند و به مدت یک هفته برنامه‌های تمرینی خود را در این شهر پیگیری کنند.  در اردوی اخیر تیم‌ملی فوتسال، تست‌های مختلفی مانند تست‌های عضلانی، ایروبیک و هوازی زیر نظر الینی سیلوا، مربی بدنساز برزیلی تیم‌ملی گرفته شد.  سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران پیش از ظهر دیروز با حضور در دفتر رئیس سازمان تیم‌های ملی با محمدرضا ساکت دیدار و گفت‌وگو کرد.


Page Generated in 0/0173 sec