printlogo


کد خبر: 175309تاریخ: 1396/2/20 00:00
محمدباقر قالیباف:
عمر دولت شما بزودی تمام می‌شود

محمدباقر قالیباف می‌گوید اگر این دولت اهل کار بود، در 4 سال فرصتی که داشت کاری می‌کرد نه اینکه در شب رای، سایت کارورزی ایجاد کند. او با اشاره به پیگیری دولت برای توقیف سایت کارانه گفت: عیبی ندارد، عمر شما هم بزودی تمام می‌شود. کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین می‌گوید دولت با سخن گفتن از جنگ به دنبال سوءاستفاده است و جنگ امروز، بحران اقتصادی است که دولت با فقر و بیکاری آن را به خانه مردم برده است.  محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر دیروز در جمع مردم انقلابی استان خوزستان در مسجد ارشاد اهواز با انتقاد از عملکرد دولت مستقر، گفت: امروز به دلیل اینکه بعد از 4 سال کارنامه‌ای برای ارائه ندارند مجبور می‌شوند پا روی صداقت بگذارند. آنها روزی که با مردم سخن می‌گویند، عنوان می‌کنند 100 روزه در کشور تحول اقتصادی ایجاد می‌کنند اما روزی که می‌خواهند جواب دهند می‌گویند چه کسی گفته 100 روز؟ مشکلات 100 ساله هم حل نمی‌شود؛ آیا این می‌شود حرف؟کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما با شادی و نشاط مخالف نیستیم، عمیق‌ترین نشاط این است که به دست یک جوان شغل بدهیم. آنها می‌خواهند سوءاستفاده کنند و حرف از جنگ می‌زنند؛ باید بگویم هرگز ملت را از جنگ نترسانید، ملت ما نشان داده مقاومت می‌کند؛ شما هستید که با فقر و بیکاری جنگ را به خانه مردم بردید. امروز ترس و جنگ و تهدید ما بحران‌های اقتصادی است. وی تصریح کرد: به شما متعهد می‌شویم با کمک شما در دولت مردم، بتوانیم
۵ میلیون شغل تقدیم جوانان کشور کنیم. قالیباف ادامه داد: دیدید من سایت مربوط به سامانه کارانه را بالا آوردم ولی دولت پیگیری کرد و دستور توقف سایت را داد؛ عیبی ندارد، عمر شما هم بزودی تمام می‌شود. اگر اهل کار بودید در این ۴ سال کاری می‌کردید نه اینکه شب رای‌گیری سایت کارورزی ایجاد کنید. کاندیدای ریاست‌جمهوری تصریح کرد: با بی‌تدبیری ۴ درصدی‌ها جوان ما سرکار نمی‌رود، آنوقت حاضر نیستند کمک کنند به کسی که از کار بیکار شده تا بر اساس ضوابط قانونی ۲۰۰  هزار تومان کارانه بدهیم. وی خاطرنشان کرد: در این دولت از ابتدای کار تا 3 سال بودجه جاری را به ۳۳۰ هزار میلیارد تومان یعنی 3 برابر رساندند ولی وقتی می‌گوییم چرا یارانه افرادی را که فقط با یارانه زندگی می‌کنند زیاد نمی‌کنید؟ می‌گویند نداریم! چطور است برای روحیه اشرافی‌گری دولت هزینه جاری را ۳ برابر کردید اما حاضر نیستید یارانه کسی را که نان قرض می‌کند اضافه کنید. نامزد انتخابات گفت: کسی که می‌گوید نداریم، نمی‌توانیم و نمی‌شود باید به دست مردم دولت را ترک کند. ما می‌گوییم به همت شما هم می‌شود، هم داریم و هم می‌توانیم.
تعطیلی سایت کارانه با فشار دولت
سایت کارانه که با هدف جمع‌آوری اطلاعات متقاضیان کار از سوی محمدباقر قالیباف راه‌اندازی شده بود، عصر روز یکشنبه و با فشار دولتی‌ها فیلتر شد. این سایت هر چند با ادعای وجود شائبه‌های انتخاباتی فیلتر شد اما در کمتر از 2 روز پس از فیلتر شدن سایت کارانه، دولت حسن روحانی اقدام به راه‌اندازی سایت کارورزی کرد(!)


Page Generated in 0/0065 sec