printlogo


کد خبر: 175320تاریخ: 1396/2/20 00:00
اخبار

روستاییان را تهدید کرده اند به رقبای روحانی رأی ندهند
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف می‌گوید در بسیاری از استان‌ها بخشداران را به روستاها می‌فرستند و می‌‌گویند اگر به آقای روحانی رای ندهید از ما انتظاری نداشته باشید و در این زمینه گزارشات مفصلی آمده است. محمد دهقان در نشست خبری در خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه دوستان رقیب آقای قالیباف به جای اینکه در 4 سال بیایند کارنامه خودشان را ارائه دهند، میدان بازی را از مسائل اقتصادی و مسائل مردم به مسائل سیاسی سوق می‌دهند، افزود: با تند کردن فضا و  حرف‌هایی که از جریان اپوزیسیون صادر می‌شود، می‌خواهند میدان بازی را از خواسته و مطالبه مردم تغییر داده و به مسائلی سوق دهند که اصلا مسائل و خواست مردم نبوده و اگر هم خواست مردم باشد به رقبا ارتباطی ندارد. وی با اشاره به اینکه اگر شما مسائل امنیتی را مطرح می‌کنید، خودتان سال‌های سال مسؤول امنیتی کشور بودید، گفت: همین شما هستید که امنیتی‌ترین کابینه را در تاریخ انقلاب تشکیل دادید؛ به آقای روحانی نمی‌خورد که بخواهد نقش اپوزیسیون را ایفا کند، به هر کسی این نقش بیاید به آقای روحانی نمی‌آید. دهقان با بیان اینکه مردم را  تهدید به جنگ می‌کنند و می گویند اگر شما نیایید و به ما رای ندهید جیره‌تان در فلان جا قطع می‌شود، گفت: متاسفانه این اتفاق هم افتاد و در بسیاری از استان‌ها دارند این کار را می‌کنند؛ بخشداران را می‌فرستند به روستاها و می‌‌گویند اگر به آقای روحانی رای ندهید از ما انتظاری نداشته باشید و در این زمینه گزارشات مفصلی آمده است.

کاندیداها با اعلام اموال‌شان صداقت خود را ثابت کنند
نماینده مردم کبودر‌آهنگ در مجلس گفت: اعلام اموال کاندیداهای ریاست‌جمهوری و اطرافیان‌شان بیانگر صداقت آنهاست. محمد‌علی پور‌مختار در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پیشنهاد محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر اعلام اموال کاندیداها و اطرافیان‌شان، گفت: اعلام اموال از سوی کاندیداها اقدام خوبی است و با این اقدام ابهاماتی که پیرامون برخی کاندیداها و اطرافیان‌شان وجود دارد، برطرف می‌شود. وی با بیان اینکه اعلام اموال کاندیداها و اطرافیان‌شان اقدام مفید و موثری است، افزود: این اقدام سبب می‌شود مردم بدانند کاندیداهای ریاست‌جمهوری چه اموالی دارند و چه طور زندگی می‌کنند و همچنین متعلق به چه قشری از جامعه هستند. آیا در حد متوسط مردم زندگی می‌کنند؟نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) به همه کار‌گزاران توصیه کردند سطح زندگی‌شان در سطح زندگی اقشار پایین مردم باشد. پورمختار با تاکید بر اینکه اعلام اموال از سوی کاندیداها بیانگر صداقت آنهاست، تصریح کرد: این اقدام آزمونی است برای کاندیداها و آنها می‌توانند در مناظره بعدی اموال خود و اطرافیان‌شان را اعلام کنند. وی تصریح کرد: با اعلام اموال از سوی کاندیداها مردم متوجه می‌شوند چه کسی به زندگی آنها نزدیک‌تر است و در نتیجه مردم خودشان انتخاب درستی خواهند کرد.

انهدام لانه‌ تروریست‌ها در خاک پاکستان را حق مسلم خود می‌دانیم
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در صورت عدم اقدام جدی دولت پاکستان، انهدام لانه‌های اشرار و تروریست‌ها را در هر عمقی که در خاک کشور همسایه باشد، حق مسلم و قانونی خود می‌دانیم. امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در گفت‌وگویی اظهار داشت: اقدام گروهک تروریستی در مرز میرجاوه و حمله غافلگیرانه به مرزبانانی که براساس پروتکل‌های مرزی از کنترل مرز مقابل توسط کشور همسایه مطمئن بودند، به هیچ عنوان ارزش عملیاتی نداشته و موفقیتی به حساب نمی‌آید، بلکه بیانگر ضعف کشور پاکستان است. وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اینگونه حرکت‌ها، در صورت عدم اقدام جدی دولت پاکستان، مقابله قاطع و انهدام لانه‌های اشرار و تروریست‌ها را در هر عمقی که در خاک کشور همسایه باشد حق مسلم و قانونی خود دانسته و درباره امنیت کشور ایران با هیچ احدی تعارف ندارد.


Page Generated in 0/0057 sec