printlogo


کد خبر: 175367تاریخ: 1396/2/21 00:00
اخبار

مگر پیاده‌رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم؟
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه کسی مخالف آزادی نیست، گفت: مگر پیاده‌رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم؟ به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف عصر دیروز در دیدار صمیمی جهادگران و گروه‌های جهادی گفت: امروز بزرگ‌ترین مشکل ما بیکاری، گرانی و فقر است و همه باید برای این محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی تلاش کنیم. وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نیروهای جهادی و جوانان پرنشاط، پرکار، تلاشگر و با اخلاص این است که هرگز به حاشیه نمی‌روند بلکه در متن کار که دغدغه مردم است باقی می‌مانند گفت: امروز باید حواس‌مان باشد در کنار همه فعالیت‌های جهادی یک ماموریت جهادی دیگری هم در این مقطع داشته باشیم، آن هم مسؤولیت ما در قبال اظهارات نادرستی است که بعضا از زبان کسانی که مسؤول هستند جاری می‌شود. کاندیدای ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه من ناراحت هستم که رئیس‌جمهور محترم در مقابل مردم اظهارات دروغ بیان کند، عنوان کرد: ما امروز نیازمند جهاد ضددروغ هم هستیم. ما حواس‌مان هست که هرگز به دام فریب و عوام‌فریبی آنها نیفتیم. دغدغه ما دغدغه مردم است. قالیباف گفت: ما به آنها می‌گوییم نه ما و نه کسان دیگر مخالف آزادی نیستیم، مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم؟ وی ادامه داد: حرف‌هایی بزنید که در خلوت خودتان، خودتان به خودتان نخندید، به فهم و شعور این ملت توهین نکنید. اجازه بدهید مردم از شما سوال کنند، این حق مردم است.

گزارش‌هایی از تخلفات تبلیغاتی برخی نامزدها دریافت شده است
سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی از برخی تخلفات تبلیغاتی نامزدها یا ستادهای آنها واصل شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عباسعلی کدخدایی در حاشیه جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در پاسخ به این سوال که آیا شکایتی از تبلیغات انتخاباتی نامزدها به این هیات واصل شده است؟ گفت: گزارش‌هایی از برخی تخلفات تبلیغاتی نامزدها یا ستادهای آنها واصل شده است که این گزارش‌ها به روال جاری تنظیم و برای وزارت کشور و قوه‌قضائیه ارسال شده است. وی تصریح کرد: این گزارش‌ها واصل شده است و ما امیدواریم پیگیری‌های لازم انجام شود.

رد درخواست ایران برای برگزاری انتخابات در کانادا
یک روزنامه کانادایی اعلام کرده دولت این کشور با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران مخالفت کرده است. به گزارش تسنیم، روزنامه کانادایی «گلوب ‌اند میل» گزارش داده دولت فدرال کانادا به ایران اجازه استقرار صندوق‌های رأی در این کشور برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ایران را نخواهد داد.  یک منبع نزدیک به موضوع اعلام کرد دولت کانادا با توجه به اینکه از کشورهای خارجی می‌خواهد صندوق‌های اخذ رأی را در مقرهای دیپلماتیک خود مستقر کنند و ایران با کانادا روابط دیپلماتیک ندارد، به همین دلیل درخواست ایران رد شده است. این خبر در حالی منتشر شده است که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه شب با خانم فریلند، وزیر خارجه کانادا درباره برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کانادا گفت‌وگو کرده بود.

برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران
اسامی لیست خدمت اعلام شد
مهدی چمران در نشست خبری لیست خدمت، اعضای این لیست را برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد. به گزارش فارس، مهدی چمران در نشست خبری لیست خدمت، اعضای این لیست را برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.  مهدی چمران، پرویز سروری، محسن پیرهادی، سیدجلال ملکی، حبیب کاشانی، علیرضا دبیر، مرتضی طلایی، غلامرضا قاسمیان، سیدعلی ریاض، مجتبی شاکری، اقبال شاکری، رضا تقی‌پور، بابک نگاهداری، عبدالمقیم ناصحی، الهه راستگو، زهره‌سادات لاجوردی، ابوالفضل قناعتی، مهدی اقراریان، هادی ذاکری، حمزه شکیب و سوده نجفی اعضای لیست خدمت هستند.


Page Generated in 0/0055 sec