printlogo


کد خبر: 175395تاریخ: 1396/2/23 00:00
سر خط خبر

 پس از انتشار خبر استخدام خلبان خارجی در هما با حقوق ماهانه ۱۱ هزار دلار، ایران‌ایر این آگهی را از سایت کاریابی بین‌المللی خلبانان حذف کرد.
 بانک ملی سوئیس از اسکناس ۲۰ فرانک جدید خود رونمایی کرد که بالاترین ضریب ایمنی در جهان را برخوردار است.
 جعفر قادری، اقتصاددان از تخلف ۸ برابری دولت یازدهم در رشد هزینه‌های جاری و رکوردشکنی دولت روحانی در کاهش بودجه عمرانی خبر داد.
 رویترز در گزارشی نوشت: حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران زیر پای سرمایه‌گذاران جهانی فرش قرمز پهن کرده است اما مدیران شرکت‌های خارجی بیش از آنکه اقدام به انعقاد قراردادهای واقعی با ایران کنند، تنها در این باره حرف زده‌اند.
 یورو استات اعلام کرد ایران در ۱۴ ماهه پس از برجام ۸۰ میلیون تومان نمک خوراکی و ۵۷۰ میلیون تومان عسل از اتحادیه اروپا وارد کرده است.
 جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف اعلام کردند: ادامه شرایط اقتصادی موجود و حاکمیت تفکر اقتصادی فعلی بر کشور منجر به ورشکستگی اقتصاد کشور خواهد شد.
 رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از ساماندهی واحدهای صفنی دارای پروانه کسب و بدون پروانه کسب در بازار IT از اول خرداد خبر داد و گفت: در اقدامی جدی در مدت یک تا ۲ ماه بازرسان تمام واحدهای این صنف را بازرسی و اعمال مقررات می‌‌کنند.
 


Page Generated in 0/0070 sec