printlogo


کد خبر: 175412تاریخ: 1396/2/23 00:00
اخبار

کامیابی‌نیا بازی با لخویا را از دست داد
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دیدار تیمش مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف و شانه قادر نخواهد بود تیمش را در بازی حساس با لخویا در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. این بازیکن در بازی با سیاه‌جامگان از ناحیه کتف دچار دررفتگی شد اما با وجود درد 90 دقیقه در بازی با الوحده امارات برای تیمش بازی کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد بود. کامیابی‌نیا با گرفتن عکس ام‌آر‌آی متوجه شد باید کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد در بازی با لخویا که 2 و 9 خرداد در تهران و دوحه برگزار می‌شود غایب خواهد بود.

پایان همکاری تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی فصل آینده در این تیم نخواهد ماند. تراکتورسازی مقابل نفت تهران شکست خورد تا قهرمانی در جام حذفی را هم از دست بدهد. نکته مهم پایان همکاری تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی است و این باشگاه تبریزی برای فصل آینده یک مربی دیگر را استخدام خواهد کرد. گزینه مربیگری تراکتورسازی، ایرانی است و بزودی معرفی خواهد شد. امیر قلعه‌نویی در فصلی که گذشت، تراکتورسازی را به رتبه سوم لیگ برتر رساند و در جام حذفی هم دستش از جام کوتاه ماند.

هافبک استقلال مسافر جام‌جهانی شد
هافبک تیم استقلال تیم جوانان را در جام‌جهانی همراهی خواهد کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت کادر فنی تیم استقلال، امید نورافکن تیم جوانان ایران را در مسابقات جام‌جهانی همراهی خواهد کرد. بدین ترتیب نورافکن همراه تیم جوانان در جام‌جهانی زیر 20 سال که اردیبهشت و خردادماه 96 در کره‌جنوبی برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

تمجید گاردین از بیرانوند
روزنامه‌ انگلیسی گاردین به تمجید از مهارت‌های ویژه‌ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت. به‌ گزارش ‌ایسنا، علیرضا بیرانوند علاوه بر اینکه دروازه‌بانی مطمئن در تیم‌‌‌ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نشان داده است، مهارت‌های ویژه‌ای دارد که منحصر به اوست. پرتاب با دست‌های بلند و پاس گل از فواصل طولانی از بیرانوند دروازه‌بانی خاص ساخته است. روزنامه‌ گاردین درباره این دروازه‌بان نوشت: بیرانوند زمانی که در نفت تهران بازی می‌کرد، در بازی برابر تراکتورسازی هنر پاس خود را به نمایش گذاشت. عملکرد خوب این دروازه‌بان در آن سال برای نفت باعث شد تا او در تیم منتخب سال لیگ خلیج فارس ایران قرار گیرد ولی این فقط همه چیز را درباره بیرانوند نمی‌گوید. ویژگی‌های منحصر به فرد این دروازه‌بان، بسیار جالب توجه است. بیرانوند ویژگی خاصی دارد. او می‌تواند توپ را با دست جایی پرتاب کند که خیلی از بازیکنان با پا نمی‌توانند آن کار را انجام بدهند. اینکه دروازه‌بان بتواند با دست پاس گل بدهد، در فوتبال خیلی کم رخ داده است ولی این دروازه‌بان ایرانی در سال ۲۰۱۵ دو بار این کار را انجام داد. او یک بار با یک ضربه محکم پا و بار دیگر نیز با پرتاب بسیار بلندش این کار را انجام داد که البته مورد دوم بسیار عجیب و جالب توجه است. پاس گل او به امیرارسلان مطهری در بازی نفت و تراکتورسازی، یکی از جالب‌ترین صحنه‌های فوتبال است. این دروازه‌بان در حال‌ حاضر در تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.  

منع حضور ورزشکاران فلسطینی در بازی‌های کشورهای اسلامی
سران رژیم صهیونیستی به ۲۵ ورزشکار فلسطینی ساکن نوار غزه اجازه شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را نداد. به نقل از صباح نیوز آذربایجان، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از روز جمعه آغاز ‌شد. در حالی که کاروان فلسطین نیز برای حضور در این رقابت‌ها خود را آماده حضور می‌کرد، با ممانعت سران رژیم صهیونیستی روبه‌رو شد.  سران رژیم صهیونیستی ۲۵ ورزشکار از نوار غزه را برای حضور در این رقابت‌ها منع کردند تا کاروان فلسطین به صورت ناقص راهی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شود. احمد العلی، سخنگوی کمیته‌ المپیک فلسطین درباره این موضوع گفت‌: متاسفانه ۲۵ ورزشکار ما از ۱۰۵ ورزشکار نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند.


Page Generated in 0/0057 sec