printlogo


کد خبر: 175520تاریخ: 1396/2/25 00:00
اخبار

قهرمانی زودهنگام تیم‌ملی کشتی آزاد در آسیا
تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان زودهنگام سی‌امین دوره رقابت‌های کشتی بزرگسالان آسیا در هند شد. به گزارش ایسنا، پس از برگزاری مسابقات مقدماتی 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم نیز در دیدار رده‌بندی حضور دارد. با توجه به کسب یک مدال نقره و 3 برنز و 33 امتیاز در روز نخست و همچنین حداقل 33 امتیاز توسط کشتی‌گیران کشورمان در روز دوم، تیم‌ملی کشتی آزاد قهرمان زودهنگام سی‌امین دوره این مسابقات شد.

احتمال جلوگیری از فعالیت برخی فوتبالیست‌ها جدی شد
به دلیل بدهی مالیاتی شاید برخی فوتبالیست‌های فعلی و سابق کشورمان اجازه فعالیت در فصل آینده فوتبال را نداشته باشند. بدهی مالیاتی برخی بازیکنان فعلی و سابق فوتبال کشورمان برای آنها دردسرساز شده و شاید جلوی فعالیت آنها برای فصل آتی گرفته شود. اداره مالیات رضا نورمحمدی، حسین کاظمی، حسین ماهینی، سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی و برخی دیگر از چهره‌های فوتبالی کشورمان را به دلیل بدهی مالیاتی که دارند تهدید کرده در صورتی که وضعیت مالیاتی آنها برای فصل بعد مشخص نشود، حق و اجازه فعالیت در فوتبال را نخواهند داشت. برخی از این بازیکنان علاوه بر مالیات‌های خود، باید جریمه دیرکرد و تاخیر را هم بپردازند که مبلغ آنها گزاف شده است.  

کاروان ایران به یازدهمین مدال رسید
هانیه رستمیان با ایستادن در رده دوم مسابقات تیراندازی تپانچه ٢٥ متر بانوان، یازدهمین مدال کاروان ایران را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به نام خود ثبت کرد. مرحله فینال مسابقات تیراندازی تپانچه ٢٥ متر بانوان با حضور 8 تیرانداز از کشورهای ایران (3 نفر)، قطر (٢ نفر)، آذربایجان، عمان و تونس (یک نفر) برگزار شد. هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی  و بهناز غلامی نمایندگان ایران در این بخش از مسابقات بودند که به ترتیب با کسب جایگاه اول، چهارم و هشتم در میان ١٧ تیرانداز حاضر در مرحله مقدماتی، راهی فینال شدند و با 5 حریف خود در این مرحله رقابت کردند. در این مرحله هانیه رستمیان با مجموع ٢٣ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد اما دیگر تیراندازان کشورمان از کسب مدال بازماندند. بر این اساس گلنوش سبقت‌اللهی با ١٥ امتیازی که به دست آورد در جایگاه پنجم ایستاد.  ضمن اینکه بهناز غلامی ٥ امتیاز به دست آورد و به عنوان هفتمی بسنده کرد.  مدال نقره هانیه رستمیان در مسابقات تیراندازی تپانچه ٢٥ متر بانوان، یازدهمین مدال کاروان ایران در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به حساب می‌آید.  مجموع مدال‌های کاروان ایران در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به این شرح است:
مدال طلا:
نرجس امامقلی‌نژاد (تفنگ بادی ١٠ متر) و نسرین دوستی (وزن ٥٠ -کیلوگرم کاراته)
مدال نقره:
الهه احمدی (تفنگ بادی ١٠ متر بانوان)، رزیتا غفاری (وزن ٦٢- کیلوگرم کاراته)، تیم میکس تیراندازی 10 متر تفنگ بادی و هانیه رستمیان (تپانچه 25 متر بانوان)
مدال برنز:
امیر مهدی‌زاده (وزن ٦٠- کیلوگرم کاراته)، طراوت خاکسار (وزن ٥٥- کیلوگرم کاراته)، علیرضا خجسته (وزن ٦٦- کیلوگرم جودو)، تیم شنای 4 در 100 متر و تیم‌ملی ژیمناستیک

داورزنی نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا شد
محمدرضا داورزنی از سوی هیات‌رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان نایب رئیس این کنفدراسیون و رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب و معرفی شد. محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال ایران جهت شرکت در اجلاس هیات‌رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا (AVCC) عازم تایلند شد. بررسی رویدادهای سال 2016، برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات 2017 و تصمیم‌گیری در خصوص نحوه اداره منطقه‌های مختلف قاره آسیا در راستای گسترش هر چه بیشتر والیبال از جمله محورهای اصلی این نشست هیات‌رئیسه در بانکوک بود. داورزنی نیز در گزارشی همه فعالیت ایران در سال گذشته در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی را به سمع و نظر اعضای هیات‌رئیسه رساند.


Page Generated in 0/0059 sec