printlogo


کد خبر: 175521تاریخ: 1396/2/25 00:00
اخبار

تازه‌ترین بهره‌برداری از ابزار ورزش برای جمع‌آوری رأی
اقدام عجیب باشگاه سپاهان
در شرایطی که بسیاری بر این باورند استفاده ابزاری از ورزش و هنر به منظور تبلیغات و جمع‌آوری رأی، کار چندان شایسته‌ای نیست، باشگاه سپاهان در اقدامی عجیب، به حمایت از روحانی پرداخت. حسن روحانی، یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز بعدازظهر وارد اصفهان شد. سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اقدامی عجیب به حمایت از شخص روحانی پرداخته و با 2 تیتر «هواداران سپاهان به استقبال رئیس‌جمهور می‌روند» و «ما سپاهانیم و حالا حالا با روحانی» حمایت علنی خود را از این کاندیدای ریاست‌جمهوری نشان داده است. این در حالی ‌است که روزنامه صدای سپاهان نیز که روزنامه هواداری این باشگاه به شمار می‌رود، در نسخه آخر خود، تمام مطالب خود را در راستای حمایت از روحانی تنظیم کرده و از هواداران سپاهان درخواست کرده با حضوری پرشور در میدان امام(ره) استقبال بی‌نظیری را از رئیس‌جمهور خود به عمل آورند. در این میان ممکن است افرادی باشند که از سلایق مختلف و از سایر جناح‌ها در میان هواداران سپاهان حضور داشته باشند و حمایت مطلق باشگاه سپاهان از یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری به مذاق آنها خوش نیاید.
هدف ما، تقدیر از تلاش‌های دولت است
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه، مدیران، معاونان و دیگر مسؤولان سپاهان از صبح دیروز یکشنبه واکنشی درباره این مساله نشان نداده‌اند و امکان تماس با آنها وجود نداشته، یکی از اعضای روابط عمومی باشگاه در این زمینه صحبت‌هایی را مطرح کرد. یکی از مسؤولان رسانه‌ای باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه چرا باشگاه سپاهان در این زمینه ورود کرده، درباره دعوت این باشگاه از هواداران خود جهت استقبال از روحانی گفت: روزنامه صدای سپاهان به تبعیت از بیانیه کانون هواداران سپاهان و به پاس تقدیر از زحمات ریاست‌جمهوری اعتقاد دارد هواداران سپاهان حمایت ویژه‌ای را از دکتر روحانی به عمل آورند. وی ادامه داد: روزنامه صدای سپاهان به عنوان روزنامه هواداری باشگاه، حمایت خود را با صدور یک فراخوان از حسن روحانی اعلام کرد و اعتقاد داریم هواداران سپاهان با نمادهای خود حضور ویژه‌ای را در میدان امام داشته باشند.
تناقضاتی عجیب
در شرایطی که حسن روحانی اعلام می‌کند هیچ تریبونی برای تبلیغات خود ندارد، به نظر می‌رسد این اتفاق و تبلیغات گسترده باشگاه سپاهان که به نوعی متعلق به همه مردم اصفهان و نه قشری خاص است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. نباید فراموش کرد فارغ از دولت‌‌ها، باشگاه سپاهان یک باشگاه مردمی است که چندین دهه قدمت دارد و رفت و آمد دولت‌ها نیز نتوانسته خللی در روند این باشگاه ایجاد کند.


آندو مثل جباری رفیقان نیمه‌راه به دنبال بازگشت
بعد از اینکه مجتبی جباری برای پیوستن دوباره به تیم استقلال ابراز علاقه کرد آندرانیک تیموریان هم تمایل خود را برای بازگشت به این تیم اعلام کرد. تیموریان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ شانزدهم هم به استقلال پیوست اما به دلیل محرومیت استقلال از نقل‌وانتقالات، نتوانست برای این تیم بازی کند. او در ادامه به نفت تهران پیوست و پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی، حالا ابراز علاقه کرده دوباره به استقلال بازگردد. آندو پیش از این هم 2 بار پیراهن استقلال را پوشیده بود و هر دو بار در اواسط فصل این تیم را ترک کرد. بار اول به دلایلی که مشخص نشد در میانه‌های لیگ دوازدهم به الخریطیات قطر پیوست و بار دوم پس از اینکه با امیر قلعه‌نویی دچار مشکلاتی شد در نیم‌فصل لیگ چهاردهم از استقلال جدا شد و به تراکتورسازی رفت. هر دو جدایی آندو از استقلال به شکلی بود که دلخوری هواداران این تیم را به دنبال داشت و خیلی از آنها معتقد بودند تیموریان در شرایطی استقلال را ترک کرد که این تیم به او نیاز داشت. حالا اما به نظر می‌رسد ماجرا برعکس شده است؛ استقلال از لحاظ بازیکن بویژه در خط هافبک مشکلی ندارد و علاوه بر بازیکنان فصل پیش، روزبه چشمی و سرور جباروف هم به این تیم اضافه خواهند شد و ترافیک زیادی در خط هافبک به وجود خواهد آمد. اما مشخص نیست منصوریان که در نیم‌فصل از جذب تیموریان استقبال کرده بود، در شرایط فعلی باز هم به دنبال او خواهد بود یا نه.
 


Page Generated in 0/0059 sec