printlogo


کد خبر: 175561تاریخ: 1396/2/26 00:00
سرخط خبر

 در حالی ۶ سال از تصویب قانون بهبود فضای کسب‌وکار می‌گذرد که دولت یازدهم با گذشت دوره ۴ ساله خود تازه به فکر ابلاغ آیین‌نامه این قانون افتاده است.
 سود تسهیلات کمتر از ۲۵ میلیون تومان کشاورزان از بانک عامل کشاورزی به شرطی که بدهی خود را تسویه کنند، بخشوده می‌شود.
 محمدرضا رستمی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی با ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و ۷۰ سال سن امکان بازنشستگی دارند.
 قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی از نهایی شدن قرارداد تامین فاینانس ۲ میلیارد یورویی برای برقی کردن قطار تهران - مشهد خبر داد و گفت: اسناد مناقصه تامین مالی ۱۰۰ فروند هواپیما تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.
 براساس بخشنامه سازمان مالیاتی، درج آدرس و مشخصات خریدار نهایی در فاکتور فروش بدون شماره اقتصادی یا کد ملی الزامی شد.
 وزارت ارتباطات بیشترین آلودگی از طریق باج افزار wannacryp را به ترتیب متعلق به اپراتورهای ارتباطی، سلامت و پزشکی و دانشگاهی و بیشترین استان‌های آلوده را تهران و اصفهان اعلام کرد.
 طبق توافقات انجام شده قرار است اتاق مشهد، موضوع ورشکستگی و پرداخت دیون را بررسی کند، همچنین اتاق تهران وضعیت تجارت فرامرزی و برون‌مرزی کسب‌وکار؛ اتاق اصفهان، حمایت از سرمایه‌گذاران خرد؛ اتاق تبریز، شروع کسب و کار و اتاق شیراز روند دریافت اعتبارات کسب‌وکار را در برنامه کاری خود قرار داده است.
 بانک مرکزی به منظور حمایت از نخبگان کشور، سقف تسهیلات مسکن آنها را از ۱۰۰ میلیون به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش داد.
 با حضور مدیران ارشد شرکت سیتروئن در ایران و انجام مذاکرات نهایی، تابلوی سردر شرکت سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تغییر و این شرکت فرانسوی فعالیتش را مجددا پس از ۳۹ سال به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.
 معاون وزیر اقتصاد رقم برآوردی برای فرارهای مالیاتی را ۱۳ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.


Page Generated in 0/0052 sec