printlogo


کد خبر: 175569تاریخ: 1396/2/26 00:00
کوتاه و گویا

  مهرداد زنگنه‌فر، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اتمام پروژه تأمین روشنایی بلوار یادگار امام در بزرگراه علامه عسگری تا پایان ماه جاری خبر داد.
  داوود محمدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از آمادگی این کمیسیون برای پیگیری مسائل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمایت جدی‌تر از این مجموعه فرهنگی خبر داد.
  5 شهروند منطقه 20 در پنجمین جشنواره آموزشی مشکات شهر تهران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
  «علم به روایت موزه»، عنوان برنامه‌ای است که موزه ملی علوم و فناوری برای بازدیدهای ویژه 3 روزه خود در تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت‌ماه 96 تدارک دیده است تا بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان بتوانند لحظات مفرح و علمی را در این مکان تجربه کنند.
  ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس به دلیل رعایت استانداردهای زیست محیطی حائز دریافت لوح دوستدار محیط زیست شد.
  با توجه به اهمیت احداث و تجهیز سوله‌های مدیریت بحران در شهر تهران 3 سوله مدیریت بحران تا پایان سال در محلات شمال تهران آماده بهره‌برداری می‌شود.
  مهرداد زنگنه‌فر، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از احداث فضای سبز در بزرگراه آزادگان جنب میدان میوه و تره‌بار خبر داد.
  نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران گفت: فاز عملیاتی پروژه پیرایش یک کیلومتر از جداره پیرامونی میدان 75 ساله راه‌آهن با هدف ارتقای کیفی منظر شهری و زیباسازی نمای شهری با مشارکت سازمان زیباسازی آغاز شد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اعمال تدابیر ویژه برای افزایش سرانه فضای سبز گفت: رویکرد منطقه با توجه به کمبود سرانه فضای سبز و وجود بافت فرسوده و متراکم منطقه، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای توسعه فضای سبز است.
  گلمکانی، رئیس مرکز محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر نقش ساختمان‌های دوستدار محیط‌زیست برای تحقق شهر پایدار، گفت: برای نهادینه کردن ساخت بناهای دوستدار محیط‌زیست نیازمند انتقال تجربیات و همکاری دستگاه‌های مرتبط هستیم.
 


Page Generated in 0/0055 sec